Nou, ze verdienen inderdaad wat en daarmee bedoel ik geen geld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat kan de van mij en ik vermeld het ook altijd als er een onbekende belt.is jouw toestel ervoor geschikt om gesprekken op te nemen?
Het schijnt dat die functie niet altijd of in elk land beschikbaar is/ zijn.
(er schijnt wetgeving over te bestaan daaromtrent)
Volgens mij mag je in Nederland gesprekken opnemen zonder dat te zeggen, toch? Wel eens gedaan in een zakelijk geschil en gewoon in een rechtzaak kunnen gebruiken. Alleen stiekem gesprekken opnemen waar je zelf geen deelnemer aan bent is verboden.Ja dat kan de van mij en ik vermeld het ook altijd als er een onbekende belt.
Dan hou ik mij netjes aan de Nederlandse wet
Vandaag ook bericht gehad. Identiek hetzelfde,Ik heb er weer een ..... wat een feest.....
Bontkraag is niet dom, zijn slechte taalgebruik is met opzet om me te intimideren. Eigenlijk is hij afgestudeerd aan het VMBO en kan hij best een zinnetje voor elkaar smurfen. Ik Chat GPT gevraagd om mijn grammatica ook op bontkraag straat jongetjes niveau te laten zakken.
Bekijk bijlage 244531
Vandaag ook bericht gehad. Identiek hetzelfde,
Daarna telefoon met dat ze alles weten van mij en ik €2.000 moet betalen.
Gewoon neergelegd, ik ga mijn tijd daar niet in steken.
Voor wie wilt bellen en zich amuseren : +31616077370
Hahaha heb ik ook eens gedaan, lang aan de lijn gehouden en vervolgens doodleuk zeggen dat ik op Linux draai. Toon slaat daarna volledig omEr was iemand die kreeg die "hulplijn" ook te spreken en speelde het spelletje mee , totdat hij vertelde op een ander systeem te draaien.
Maar toen waren ze al bijna een kwartier verder.
Even doorspoelen tot je een gezicht vindt dat voldoende passend is en daarna een schermprintje maken, dat opsturen en klaar.Valt mij op dat er steeds vaker vooral bij Oostblok dames gevraagd wordt om een gezicht foto, Met als excuses voor haar veiligheid.