Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Valt mij op dat er steeds vaker vooral bij Oostblok dames gevraagd wordt om een gezicht foto, Met als excuses voor haar veiligheid.
Ik zeg niet doen.
Via Whatsapp op de pc/laptop kun je makkelijk een printscreen maken.
Of idd een foto maken via een andere mobiel.
En kunnen ze er dan wat mee.. nou je zal je verbazen met de techniek die AI heet. of via image search. (link naar Facebook etc.) Willen ze echt kwaad dan lukt dat wel degelijk.

De appjes die nu rond gaan zijn niks. Heb ze ook gehad. Bij het opzoeken van het 06 nummer kom ik uit op Ter Hole (Zeeland) KPN en Vodafone.

Gebruik nooit je eigen Privé nummer! Extra mobiel of dubbele sim. (voorkeur extra mobiel)
Foto liever niet, maar snap het wel, geilheid is meestal overheersend dan verstand ;)
Loop weg als je het niet vertrouwd.
Parkeer je auto niet in de straat (kenteken)
En zo zijn er nog wel wat dingen om het Wandelen voor jou fijn en veilig te houden.

Ben blij dat het bij mij momenteel even rustig is.
Als ze me bellen en heb zo'n buitenlander aan de lijn praat ik in het Nederlands terug.
Wat ze niet weten is dat ik het gesprek ook opneem terwijl ik ze vragen stel alsof ze met mijn contract akkoord gaan.
Als ik eens gezeik krijg ermee dan heb ik mezelf ook ingedekt want vermeld het altijd dat ik het opneem haha (en Nederlands kunnen ze niet)

Terug
Bovenaan Onderaan