Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welk bericht kreeg je en van welk nummer? Nummer mag via een linkje naar WieHeeftGebeld.

Reageerde "ze" ook op je bericht via het nummer uit de advertentie?

Wellicht heeft iemand nog een SIM over om hetzelfde te proberen. Krijgt die dan ook dreigberichten van hetzelfde nummer, dan even klagen bij Kinky. Kunnen ze dit nummer niet meer gebruiken.
 
Welk bericht kreeg je en van welk nummer? Nummer mag via een linkje naar WieHeeftGebeld.

Reageerde "ze" ook op je bericht via het nummer uit de advertentie?

Wellicht heeft iemand nog een SIM over om hetzelfde te proberen. Krijgt die dan ook dreigberichten van hetzelfde nummer, dan even klagen bij Kinky. Kunnen ze dit nummer niet meer gebruiken.
Stuur die nummers maar via pm naar mij.
Misschien kunnen een paar vrienden van mij er nog wat mee voor een tv programma.
Ze gaan natuurlijk niet achter 1 of 5 nummers aan, maar zijn het er veel meer of heel vaak dezelfden, dan wie weet.
Hele chat geëxporteerd. Het zijn steeds halve boeken die ze typt. Lijkt wel of ze die al klaar heeft staan. Gelukkig een nummer waar ik snel vanaf kan. Tegenwoordig blijven er toch vooral dames over wat geen hoek meer aan is… alle normale dames stoppen er mee.

Ik neem aan dat een normale agent ook eerst wat bewijzen wilt zien van haar kant en ze desnoods ook uw kant van het verhaal willen horen?
Die ZE typt🤔🤔
Zijn geen dames die hier achter zitten, maar bontkraagjes.😉
 
Laatst bewerkt:
What message did you get and from which number? Number can be linked to WieHeeftGebeld.

Did "she" also respond to your message via the number from the ad?

Perhaps someone has a spare SIM to try the same. If they also get threatening messages from the same number, then complain to Kinky. They can no longer use this number.
I blocked and deleted the number. It was not from the ad, but another. The message contained same as others posted in this forum. The link I posted had a 1 star review in kinky. That review is also now deleted.

Long ago I used to text multiple ladies and don't know who leaked my number. But now I don't do that, I text one or two and mostly it is the planner that responds in my area. In my reviews I have also talked about middle men standing on streets to watch customers. I don't think ladies are the problem but whoever controls the ad.

My message here is to avoid profiles that have middle man, or use a different sim.
 
Nu net ook zo'n berichtje gehad. Ook al maanden niets gedaan via Kinky op een beetje kijken na dan. Hij was bij mij al in de spambox van de sms terecht gekomen. Haha
Dus zoals ik m hier lees is blokkeren en lekker laten gaan.
Deze heb ik vorig jaar ook gehad, volgens mij precies dezelfde. Politie gebeld en advies gekregen om nummer te blokkeren. Gedaan, niks meer van gehoord.
 
Vandaag ook even de gelukkige geweest met:

Luister, Jij hebt een groot probleem! Jij loopt te kloten met mijn hoeren op kinky en sexjobs! Nu heb je met mij te maken. Ik ga alles van jou online gooien! En daar blijft het niet bij. Je hebt de verkeerde voor je jonge wees een man en breng je naasten niet in gevaar. Jij krijgt van mij 1 kans om dit netjes met mij op te lossen doe je dat niet dan ga jij zien wat voor man ik ben ben ik duidelijk?!!!

Lekker gezellig dit, ontzettend bang nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan