Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar draait dit hele topic om. Dus behalve je intimideren kunnen ze precies niks.Als ze enkel je telefoonnr hebben, kunnen ze verder niets doen. Denk ik toch?
Als ze enkel je telefoonnr hebben, kunnen ze verder niets doen. Denk ik toch?
Waarom heb ik het nu een onbestemd gevoel dat dit een retorische vraag is?Als ze enkel je telefoonnr hebben, kunnen ze verder niets doen. Denk ik toch?
Hahah, hoezo.Waarom heb ik het nu een onbestemd gevoel dat dit een retorische vraag is?
Om te beginnen : Omdat er inmiddels al 2215 berichten al vier geschreven zijnHahah, hoezo.
Meestal als ze zeggen ik neuk je de moeder antwoord ik: ik zou jou moeder ook neuken, maar helaas voor jou neuk ik geen varkens.Vraag de volgende keer eens of ze ook allemaal dezelfde oma hebben net als de rest van het dorp?
Nee vertrouw het niet had het gevoel dat ik ineens met iemand anders aan praten was ze bleef ook doorhameren om een fotoAls je het niet vertrouwt niet doen.
En als je nu weer wilt facetimen?nu blijft ze vragen om een foto terwijl ze me al vaker heeft gezien op facetime
Ik facetimede altijd als we een afspraak maakteEn als je nu weer wilt facetimen?
En ook geen foto van jezelf laten maken, komop zeg, doe eens wijsGeen foto van jezelf sturen.
Das vragen voor een hoop mogelijke problemen
Volgens wiki...Het doel van Skype is om telefoongesprekken te kunnen voeren tussen computersystemen onderling. Dwars door firewalls en achterliggende (beveiligde) netwerkinfrastructuren heen. Dit is tevens het risico m.b.t. beveiliging. Hackers zouden bijvoorbeeld de "voice stream" die bestaat uit data kunnen gebruiken om beveiligingen in netwerken te passeren
Ik heb degene die het vraagt al geschreven dat hier geen camera of micro aanwezig is, maar dat maakte niet uit, blijkbaar.Je kunt Skype ook op een (burner) telefoon installeren.
Het grootste gevaar zit hem, net als bij whatsapp etc., in het registreren van jouw gezicht tijdens videocalls.
Of in het sturen van een attachment dat jouw sessie cookies steelt.
Typisch van die appjes onder het motto blaffende honden bijten nietWeer zo.n kansloze ik netjes geld gepind komt hij niet opdagen
Daarna ben je even naar een dame gereden en daar leuke dingen gedaan voor het geld? hahaWeer zo.n kansloze ik netjes geld gepind komt hij niet opdagen