Vooral meteen op die link klikken natuurlijk!Ik kreeg gisteren deze via sms, ook wel geinig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVooral meteen op die link klikken natuurlijk!Ik kreeg gisteren deze via sms, ook wel geinig.
'Geldezel' noemen ze dat.Is vaak geld witwassen. Jouw rekening is dan voor een ander een "kluisrekening". Elke storting moet je zsm opnemen of omzetten in bitcoins.
Van elke transactie mag je 10% houden.
En dan belt opeens, vaak dezelde dag nog, jouw bank dat ze je rekening opzeggen en dat je op de zwarte lijst van de NL vereniging van banken staat. Paar dagen later wordt dat nog eens per brief bevestigd.
(Ja, de bank belt dan wel!)
Zo'n 1 heb ik een tijd geleden ook gehad.Ik kreeg gisteren deze via sms, ook wel geinig.
Dit soort berichten valt nog mee als je die krijgt.Ik had dit berichtje gister avond blijkbaar gekregen… zag het vanmorgen pas.
Heb het nummer meteen maar geblokkeerd, maar als iemand een bommetje wilt droppen
Jeetje ! Dat is ook wat… maar je heb die vader/ bontkraag dus in het echt ontmoet ?Dit soort berichten valt nog mee als je die krijgt.
Hier ooit 1 gehad waar de boodschap was, je hebt mijn 15 jarige dochter gebruikt op een sex feestje.
Hebben het maar meegespeeld, afgesproken met die vader,en de rest,over die bontkraag, kan ik hier helaas niet vertellen.
Ja die dacht dat ik(wij,ik ben niet gek),dat ik bang was en wel een x bedrag zou komen brengen.Jeetje ! Dat is ook wat… maar je heb die vader/ bontkraag dus in het echt ontmoet ?
Je zou hem een keer moeten uitleggen dat als het zijn hoeren zijn, hij dan hun pooier is en dat geld verdienen aan onze contacten met de hoeren gewoon handel is.Wat een krasse taal voor een geestelijk gehandicapte
Oh heerlijk !Ja die dacht dat ik(wij,ik ben niet gek),dat ik bang was en wel een x bedrag zou komen brengen.
Nou ken ik een bekende icter, dus hadden zijn locatie al.
Bontkraagje was gauw uitgepraat.
Ik denk dat dat te hoog gegrepen is....Je zou hem een keer moeten uitleggen dat als het zijn hoeren zijn, hij dan hun pooier is en dat geld verdienen aan onze contacten met de hoeren gewoon handel is.
Zou hij dat snappen?
heb je hem niet aangegeven bij de politie of zelf even een paar klappen gegeven?Bontkraagje was gauw uitgepraat.
Oeh deze is hardnekkig wilt graag geld hebben.Ik had dit berichtje gister avond blijkbaar gekregen… zag het vanmorgen pas.
Heb het nummer meteen maar geblokkeerd, maar als iemand een bommetje wilt droppen
Ja ze waren niet zo blij met ons.Oh heerlijk !
Geweldige actie , bontkraagje scheet m aardig zeker ?
Over sommige dingen kan ik mij hier beter niet uitlatenheb je hem niet aangegeven bij de politie of zelf even een paar klappen gegeven?
Dat zou ik ook zeggen, maar de kans dat je dit soort dingen overkomt is wel een stuk groter bij transen dan bij echte vrouwen.Nergens druk om maken...99,999999999 van de 100 is het bij eventueel afpersing bluf,ze hebben geen film.Gewoon negeren....
ik denk dat als je als man in een relatie, je toch wel schrikt als je zo'n bericht krijgt.Ja het gaat erom hoe banger men je kan maken, des te groter de kans is dat je betaald.
Ik antwoorde altijd terug..
ga aub je gang..... er zijn dan twee uitkomsten....de viewer gaat huilen or lachen....huilen omdat mijn techniek zo goed it, of lachen omdat mijn techniek zo slecht is....
misschien kan je de film dan verkopen als les materiaal? delen wij de opbrengst? Brengt meer op dan geld van mij te proberen krijgen. Vergeet noit het geld wat ik je betaald heb, daar heb ik 10 maanden voor moeten sparen.
Dank voor de reacties.
Heb bewust gekozen voor iemand met meerdere recensies verspreid over meerdere jaren en die ook langer in Nederland verblijft, maar het zit me toch totaal niet lekker.
Ik zal nooit toegeven aan bijvoorbeeld chantage maar het lijkt me wel een horrorscenario.
Inderdaad, meer dan veel appjes sturen en hopen een klein percentage zielepieten die gaan betalen is het (vrijwel) nooit.Aan de andere kant zouden er denk ik ook wel meer topics zijn wanneer het echt vaak voorkomt.
Een dvp zal ook zelf wel 2x nadenken om zo ver te gaan als haar verblijfplaats gewoon bekend is..
Ik ga me er niet meer druk om proberen te maken, en nogmaals bedankt voor de reacties.
Ik zit trouwens gelukkig niet in een relatie en heb geen Facebook en instagram bv maar als je goed zoekt dan kan je via mijn telefoonnummer nog prima mijn naam/werk achterhalen en dat zit me niet lekker.
Volledig eigen schuld natuurlijk, maar ik moet er dan maar vanuitgaan dat niet iedereen kwade wil heeft.
Kleine aanvulling: bij een eerste bezoek geen horloges of sieraden omdoen. Gepast geld in de pocket en niet teveel persoonlijke info geven, verder gewoon plezier hebben. Je ziet vanzelf wat voor dvp vlees je in de kuip hebt. Bij positief kan volgende keren alles losser worden.Het is sowieso verstandig een prepaid te kopen voor wandel avonturen. Ik betaal nooit vooraf, mocht er een video controle zijn bij aanbellen haak ik af. Misschien niet altijd nodig, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ik heb dan ook nooit echt gekloot.