Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nico, Martin, Tony ze hebben allemaal hetzelfde bericht. Wordt er niet bang van ze doen niks. En als ze wel wat doen zijn ze fout.

Maak een melding op WHG zodat het bekend is, en meld het bij politie (doe ik ook). Ondanks dat nummers niet op naam staan, kan de politie genoeg zaken uitvoeren als er meer meldingen komen.

Nico, Martin, Tony ze hebben allemaal hetzelfde bericht. Wordt er niet bang van ze doen niks. En als ze wel wat doen zijn ze fout.

Maak een melding op WHG zodat het bekend is, en meld het bij politie (doe ik ook). Ondanks dat nummers niet op naam staan, kan de politie genoeg zaken uitvoeren als er meer meldingen komen.
Zolang je niet met je privé gegevens hebt lopen strooien is er helemaal niks aan de hand.
Ook niet een profielfoto van je op whatsapp gebruiken, doe een nep foto of iets anders.

Ik heb na een aanbetaling-scam (yes… I'm a sucker) online aangifte gedaan. Kreeg een reactie die er op neer kwam dat ik weinig of niet snel iets moest verwachten. Uiteindelijk werd ik toch gebeld door de popo met de mededeling dat ze achter de geldezel aan gingen, maar dat ik er nog steeds op moest rekenen dat ik de €50 kwijt was. Netjes dat ze toch nog belden, maar het bleef een dure les.

Gelukkig is het maar €50,-, er zijn waarschijnlijk genoeg mannen die voor veel meer het schip zijn ingegaan.

Daarnaast is de politie inzet op het moment gewoon ruk vanwege die hele navo top, en hebben ze normaal al veelste weinig capaciteit.

Laat het maar een eenmalige les zijn inderdaad, en wees blij dat het nog om een relatief klein bedrag gaat.

Gelukkig is het maar €50,-, er zijn waarschijnlijk genoeg mannen die voor veel meer het schip zijn ingegaan.

Daarnaast is de politie inzet op het moment gewoon ruk vanwege die hele navo top, en hebben ze normaal al veelste weinig capaciteit.

Laat het maar een eenmalige les zijn inderdaad, en wees blij dat het nog om een relatief klein bedrag gaat.
precies. 50,- euro leergeld betaald. Zondegeld, maar je gaat er overheen komen.

Dit had ik vorige week dus ook, een bedreiging.

Afgelopen vrijdag keek ik op Kinky.nl en had een kort gesprek over prijzen. Vandaag werd ik bedreigd door telefoonnummer : + 31 645 76 83 XX. Voor de privacy heb ik de laatste 2 cijfers weggelaten. Dus pas op, kinky is zeker niet fris meer.

Ik heb gereageerd met mogelijkheid om aangifte te doen en telefoonnummer geblokkeerd. Hun Nederlands was ook niet van dien aard dat ik intelligente opvolging kan verwachten....

Sorry, ik kan geen medelijden meer opbrengen met mensen die aanbetalingen doen en zo de boot ingaan. Hoe ontzettend naïef kun je zijn? Je kunt tegelijk je pik achterna lopen en leren hem op een verstandige manier te besturen. Het kan echt.

Enige aanbetaling (eigenlijk: volledige betaling per tikkie) die ik ooit heb gedaan, was bij een dame die ik al jaren kende. Toen ik geld wilde pinnen voor de date, ontdekte ik dat ik mijn pas kwijt was. Ik kon met een tikkie betalen. Zo kwam ik ook nog eens achter haar echte naam..... Dat geheim was in goede handen. Het vertrouwen aan beide kanten werd niet beschaamd.

precies. 50,- euro leergeld betaald. Zondegeld, maar je gaat er overheen komen.
€50 kan voor een ander veel geld zijn, alsnog lullig.

Dit had ik vorige week dus ook, een bedreiging.

Afgelopen vrijdag keek ik op Kinky.nl en had een kort gesprek over prijzen. Vandaag werd ik bedreigd door telefoonnummer : + 31 645 76 83 XX. Voor de privacy heb ik de laatste 2 cijfers weggelaten. Dus pas op, kinky is zeker niet fris meer.

Ik heb gereageerd met mogelijkheid om aangifte te doen en telefoonnummer geblokkeerd. Hun Nederlands was ook niet van dien aard dat ik intelligente opvolging kan verwachten....
Je mag gewoon het hele nummer posten, diegene wil toch aandacht? kan die het krijgen ook haha:devilish:

Sorry, ik kan geen medelijden meer opbrengen met mensen die aanbetalingen doen en zo de boot ingaan. Hoe ontzettend naïef kun je zijn? Je kunt tegelijk je pik achterna lopen en leren hem op een verstandige manier te besturen. Het kan echt.

Enige aanbetaling (eigenlijk: volledige betaling per tikkie) die ik ooit heb gedaan, was bij een dame die ik al jaren kende. Toen ik geld wilde pinnen voor de date, ontdekte ik dat ik mijn pas kwijt was. Ik kon met een tikkie betalen. Zo kwam ik ook nog eens achter haar echte naam..... Dat geheim was in goede handen. Het vertrouwen aan beide kanten werd niet beschaamd.
Niet alle mannen zitten hier op het forum of gaan het internet afzoeken.
Als je in een relatie zit en je wilt niet dat ze er achter komen dan betaal je wel snel.
Conclusie: niemand is hetzelfde (gelukkig) alleen sommige mannen zijn te goedgelovig dat ze er dan vanaf zijn.

En daar zit 'm nu juist het venijn; sommige dames die om een vooruit- of aanbetaling vragen, zijn betrouwbaar en helaas zien we van tijd tot tijd dat iemand dat vertrouwen niet waard blijkt te zijn.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
48.030
Leden
39.189
Nieuwste lid
Jeroen117648
Terug
Bovenaan Onderaan