Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou vandaag een afspraak hebben met deze oplichter.
Hij had een beschrijving gegeven hoe hij eruit ziet, maar.....

Hij is niet komen opdagen, en uiteraard was ik al geblokkeerd.
Wat mooi is dat ik vrij snel erna een bedreiging kreeg van een ander nummer, deze was te linken aan de oplichter (opkoper).

Hij zou volgens hem uit Rotterdam komen (bekende plaats voor me, zeker met betrekking tot de oplichters).

Jammer, had wel zin in een confrontatie met hun...

Respect dat je echt moeite doet om zo'n oplichter te ontmoeten maar het is een beetje als een Fata Morgana, maar elke keer dat niemand komt opdagen is ook een patroon en dan heeft afspreken gewoon geen zin meer.

Toch bedankt ☺️💪

Ik zou vandaag een afspraak hebben met deze oplichter.
Hij had een beschrijving gegeven hoe hij eruit ziet, maar.....

Hij is niet komen opdagen, en uiteraard was ik al geblokkeerd.
Wat mooi is dat ik vrij snel erna een bedreiging kreeg van een ander nummer, deze was te linken aan de oplichter (opkoper).

Hij zou volgens hem uit Rotterdam komen (bekende plaats voor me, zeker met betrekking tot de oplichters).

Jammer, had wel zin in een confrontatie met hun...
Die confrontatie gaan ze natuurlijk uit de weg. De helden.
Overigens was die post van MissM wel een 'eyeopener' voor me.

Noem me naïef, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat DVP's echt telefoonnummers van klanten aan deze oplichters geven.
Het maakt hen toch ook chantabel?

En wat mezelf betreft; ik heb 1 keer een whatsapp gehad. Een tijdje na een, overigens wel redelijk geslaagde privé ontvangst. Het kan dus niet anders dan dat deze dame mijn nummer heeft doorgegeven aan deze oplichters.
Ik dacht er aan om nog eens een keer af te spreken, maar laat dat nu maar zitten. Misschien dat ik in een kwade bui haar wel eens ga confronteren met haar daden, maar ze zal vast bij hoog en bij laag ontkennen.

Respect dat je echt moeite doet om zo'n oplichter te ontmoeten maar het is een beetje als een Fata Morgana, maar elke keer dat niemand komt opdagen is ook een patroon en dan heeft afspreken gewoon geen zin meer.

Toch bedankt ☺️💪
Ja al leek het er even op dat deze wel serieus was.

Veelal laat ik ze naar mij toe komen op een locatie waar ik op dat moment ben.
De ene wil graag in een rustig park, de andere een meer openbare plek.

Ik probeer in beeld te krijgen wie er achter deze oplichters zit, de kans dat ik een loopjongen tref is aanwezig.
Maar ik vermoed soms ook dat ze nog te dom zijn om te poepen en dan zelf komen opdagen.

In dit geval wou deze het cash doen, dus met de kans dat het nep geld was.
Ook een handlanger van me die mee was heeft niets op het parkeerterrein gezien waar we hadden afgesproken.
Helaas hopelijk komt er gauw weer een...

Ja al leek het er even op dat deze wel serieus was.

Veelal laat ik ze naar mij toe komen op een locatie waar ik op dat moment ben.
De ene wil graag in een rustig park, de andere een meer openbare plek.

Ik probeer in beeld te krijgen wie er achter deze oplichters zit, de kans dat ik een loopjongen tref is aanwezig.
Maar ik vermoed soms ook dat ze nog te dom zijn om te poepen en dan zelf komen opdagen.

In dit geval wou deze het cash doen, dus met de kans dat het nep geld was.
Ook een handlanger van me die mee was heeft niets op het parkeerterrein gezien waar we hadden afgesproken.
Helaas hopelijk komt er gauw weer een...

ik hoop echt dat het lukt en 🤜🤜🤜 is helaas de enige manier om een goed signaal terug te sturen, deze mensen gaan alleen goed op "echt" contact 🫢😊

Die confrontatie gaan ze natuurlijk uit de weg. De helden.
Overigens was die post van MissM wel een 'eyeopener' voor me.

Noem me naïef, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat DVP's echt telefoonnummers van klanten aan deze oplichters geven.
Het maakt hen toch ook chantabel?

En wat mezelf betreft; ik heb 1 keer een whatsapp gehad. Een tijdje na een, overigens wel redelijk geslaagde privé ontvangst. Het kan dus niet anders dan dat deze dame mijn nummer heeft doorgegeven aan deze oplichters.
Ik dacht er aan om nog eens een keer af te spreken, maar laat dat nu maar zitten. Misschien dat ik in een kwade bui haar wel eens ga confronteren met haar daden, maar ze zal vast bij hoog en bij laag ontkennen.
Sommige dames/planners doen alles voor geld.
Als je €100 voor 300 nummers krijgt is het weinig werk voor een leuk bedrag.

Zou het niet doen, straks ben jij het haasje.
Als hij een eerste klap uitdeelt mag ik ook klappen geven uit zelfverdediging.
Onthoud dat.

Maar daar gaat het mij niet eens om, ik wil ze in beeld gaan brengen. En dan zonder zwart balkje voor hun ogen.

Sommige dames/planners doen alles voor geld.
Als je €100 voor 300 nummers krijgt is het weinig werk voor een leuk bedrag.
Ik denk toch dat ik deze dame eens ga confronteren, nu ik er over nadenk.
Jij gaat (terecht) achter deze oplichters aan, maar zonder telefoonnummers die dus geleverd worden door DVP's (of hun pooiers) kunnen ze niet zoveel.

Ik heb me overigens destijds geen seconde druk gemaakt, omdat ze niets met alleen mijn telefoonnummer kunnen, maar legde (naïef) geen link met de DVP in kwestie.

Ik denk toch dat ik deze dame eens ga confronteren, nu ik er over nadenk.
Jij gaat (terecht) achter deze oplichters aan, maar zonder telefoonnummers die dus geleverd worden door DVP's (of hun pooiers) kunnen ze niet zoveel.

Ik heb me overigens destijds geen seconde druk gemaakt, omdat ze niets met alleen mijn telefoonnummer kunnen, maar legde (naïef) geen link met de DVP in kwestie.
Het is dweilen met de kraan open. Ik heb al vaker dit soort berichten gehad. Doen alsof ze dingen verkopen aan klanten, politie zijn, dame zijn die lijst wil overkopen of ze zeggen gewoon 300nummers voor €100 elke extra .... nummers krijg je €.... extra

Zou het niet doen, straks ben jij het haasje.

Ditt is wel een goed thema voor dit YouTube kanaal @Slimme deurbelcamera999 afijn allicht kan je met hem in contact komen @jumpstreet en anders suc6 💪🙏

Zal het ff bekijken later, is dit niet meer iets voor Radar ofzoiets?

ook een goeie maar daar is dit iets te pikant voor
Wat een mafketel is dat zeg..

Ik had laatst nog een artikel gelezen en daar werd gezegd dat hij een messias complex had 😁 de beste man ging aardig tekeer in een show van vorige zomer werd redelijk uitgekotst door zijn volgers, verdween toen 4 maanden van de buis en is nu OPEENS een stuk beleefder? wowwww wat een toeval, deze knakker zou dit nooit behandelen is mijn ervaring met zijn video's dus vooral de kanalen waar @MissM het over heeft klopt

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan