Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
jammer misschien iets minder sarcastisch gooi er meer angst en radeloosheid in, das een goeie combi om mee te beginnen
Geloof me ik lok ze de tent uit totdat ik weet wat ze willen.
Ik hoop altijd dat ze een tikkie sturen want dan kan ik meteen het bankrekening nummer doen, maar ze willen alleen bitcoin.

Al ben ik ineens voorstander om reallife af te spreken en krijgen ze het in natura (klappen)

Nee is het zeker niet.

Ik wil wel eens weten wie er achter zit, daarom wil ik ook in het echt met ze afspreken.
Helaas heb ik wel eens afgesproken maar kwamen ze niet opdagen

eerlijk gezegd zouden het een goed thema zijn voor een aflevering van John van de Heuvel of Kees van der Spek maar respect dat je op pad gaat want het is zeker niet zonder gevaren

even los van dit heb je wel eens benarde situaties meegemaakt in deze sector zo ja ben benieuwd
Zeker, maar dat heb ik in de desbetreffende topics al eens verteld.

Per toeval ook eens van die oplichtertjes tegen gekomen in de trein waar ze op een luide wijze uitleg gaven aan elkaar hoe het moest.

Muziek van me oortjes uit en mee kunnen genieten, de stumpers

Zeker, maar dat heb ik in de desbetreffende topics al eens verteld.

Per toeval ook eens van die oplichtertjes tegen gekomen in de trein waar ze op een luide wijze uitleg gaven aan elkaar hoe het moest.

Muziek van me oortjes uit en mee kunnen genieten, de stumpers

hahaha wat is dit forum toch prachtig, ik heb te doen met mensen die dit nog niet gevonden hebben want die zullen waarschijnlijk doodsangsten dan uitstaan bijv met rare smsjes en situaties

hahaha wat is dit forum toch prachtig, ik heb te doen met mensen die dit nog niet gevonden hebben want die zullen waarschijnlijk doodsangsten dan uitstaan bijv met rare smsjes en situaties
Niet iedereen wil op een forum zitten.

En als je ineens zo'n smsje of appje krijgt dan schrik je wel als je gewoon een vrouw en kinderen thuis hebt zitten.
En war doet een kat in het nauw? die maakt rare sprongen. Die gaat niet het internet afzoeken maar die betaalt wel om er vanaf te zijn

Niet iedereen wil op een forum zitten.

En als je ineens zo'n smsje of appje krijgt dan schrik je wel als je gewoon een vrouw en kinderen thuis hebt zitten.
En war doet een kat in het nauw? die maakt rare sprongen. Die gaat niet het internet afzoeken maar die betaalt wel om er vanaf te zijn

Ja in mijn geval toen ik het kreeg ben ik juist wel gaan zoeken en kwam ik erachter dat het vals alarm was maar ik heb ook aardig wat streetsmarts opgedaan in de afgelopen 20 jaar, kan begrijpen dat het voor de gemiddelde Jan of Piet eng is.

Ik wil wel eens weten wie er achter zit, daarom wil ik ook in het echt met ze afspreken.
Helaas heb ik wel eens afgesproken maar kwamen ze niet opdagen
Als ze al komen opdagen, dan sturen ze hoogstwaarschijnlijk een minderjarige loopjongen.
Koop bij Temu wat demonstratie euro's en doe die samen met een tracker in een tas. Dan kun je hem volgen.
Of stuur ze een app waarmee je zogenaamd de crypto's gaat overmaken. Met ingebouwde Trojan natuurlijk. Zo doet ome Kees het ook.

Geloof me ik lok ze de tent uit totdat ik weet wat ze willen.
Ik hoop altijd dat ze een tikkie sturen want dan kan ik meteen het bankrekening nummer doen, maar ze willen alleen bitcoin.

Al ben ik ineens voorstander om reallife af te spreken en krijgen ze het in natura (klappen)
Als je zover krijgt, laat het mij weten a.u.b., lijkt me wel lachen om zo een beroeps idioot een paar tikken te geven
Als ze al komen opdagen, dan sturen ze hoogstwaarschijnlijk een minderjarige loopjongen.
Koop bij Temu wat demonstratie euro's en doe die samen met een tracker in een tas. Dan kun je hem volgen.
Of stuur ze een app waarmee je zogenaamd de crypto's gaat overmaken. Met ingebouwde Trojan natuurlijk. Zo doet ome Kees het ook.
Zijn die Temu euro's dan zo goed dat ze erin zullen trappen? Zou er bijna een stapel van bestellen voor dit soort figuren…

Zijn die Temu euro's dan zo goed dat ze erin zullen trappen?
Ik las in de krant dat ze op de markt erin getrapt waren.

Let er wel op dat er op de biljetten staat dat het speelgeld is. Dat zij dat niet lezen, tja...

Aan de andere kant... doe ook maar niet. Stel je voor dat zij ze weer uitgeven bij onschuldige verkopers op de markt. Dat zou erg vervelend zijn.

Ik las in de krant dat ze op de markt erin getrapt waren.

Let er wel op dat er op de biljetten staat dat het speelgeld is. Dat zij dat niet lezen, tja...
Eerder: niet kunnen lezen.

Aan de andere kant... doe ook maar niet. Stel je voor dat zij ze weer uitgeven bij onschuldige verkopers op de markt. Dat zou erg vervelend zijn.
Met een beetje geluk worden ze daarvoor opgepakt. De overheid heeft nogal last van concurrentienijd, als het om geld maken gaat...

Helaas ben ik niet zo vaardig zoiets in elkaar te zetten om te sturen.
Maar vraag het me af of ze een loopjongen sturen, ook die kan je zo bang maken dat die meer info geeft.

Wat dacht je van ze zwemles te geven?
Dacht eerder aan een enkeltje tandarts, is ook leuk en kost ze genoeg

Terug
Bovenaan Onderaan