Dit is vooral waardevol advies als het gaat om sms'en, WhatsApp en andere contacten met transseksuelen ( Belgie)
Een paar maanden geleden, in de zomer, had ik een ontmoeting die niet zo goed verliep: wat me per sms was beloofd (zoenen en pijpen zonder condom) werd geweigerd toen ik er eenmaal was (en nadat ik 150 euro had betaald voor een uur).
Na een paar minuten besloot ik weg te gaan en ze gaf me 50 euro terug.
Een paar dagen geleden, ongeveer 6 maanden later, kwam ik in contact met een transvrouw die in mijn stad op doorreis was. Een half uur voor de afspraak nam ik weer contact met haar op om het te bevestigen. Ze antwoordde "Het spijt me, maar ik accepteer geen probleemklanten" en vervolgens "Ik kan u niet accepteren uit respect voor mijn buren, ik wil geen problemen".
Mijn nummer staat op de een of andere manier geregistreerd in een database van "probleemklanten". Als je hun stemmingswisselingen kent, die vaak verband houden met drugsgebruik, heb je maar één tegenstrijdigheid nodig en je wordt in een hokje gestopt zonder dat je jezelf kunt verdedigen.
Dat kun je net zo goed weten.