Neppe zooi man..
Bijbaantje van schooljeugd.
Gewoon blokkeren en je hoort nooit meer wat.
Bijbaantje van schooljeugd.
Gewoon blokkeren en je hoort nooit meer wat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVaak tijdelijk gekoppeld aan een Whatsapp business account valt mij op.
Ik vraag altijd eerst om een Tikkie, speel het eerst mee. Via een Tikkie kun je de tegenrekening en naam van de rekeninghouder ontcijferen. Dan begint het spel pas echt haha. Meeste knuppels werken namelijk niet eens via een geldezel, maar gebruiken doodleuk hun eigen rekening..Tijdje geleden ook iets in die strekking ontvangen, afzender wilde dat ik hem via Tikkie 150 euro betaalde, want hij had mijn IP-adres en alles en zou het lekken etc. Maar als meneer de meesterhacker al bij zoveel van mijn privégegevens kan, waarom moet ik hem dan via zoiets banaals als Tikkie betalen??? In de regel is het eigenlijk altijd gebluf, en ik heb best een goeie pokerface
Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.
Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.
Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.
Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
Het is de wet van de grote getallen en die scammers hebben er geen kaas van gegeten.dus is het kennelijk nog een interessant 'business model
Dit is weer een nieuwe methode denk ik…..
Dus trap er niet in en geef vooral je gegevens niet!
Een Amerikaans nummer?Dit is weer een nieuwe methode denk ik…..
Dus trap er niet in en geef vooral je gegevens niet!
Een Amerikaans nummer?
ik kan me zelfs moeilijk voorstellen dat iemand zijn eigen nummer gebruikt voor zijn activiteiten. Voor 5 euro koop je een simmetje bij AH die het minstens een jaar doet.Gebruik een andere telefoon en/of sim voor je activiteiten.
Er zijn veel fakers en oplichters actief.
En je stuurt naar een onbekende een bericht met je eigen nummer en profielfoto...dat gaat geheid een keer mis.
Ik denk dat dit niet met onze hobby te maken heeft en dat ze op zoek zijn naar katvangers om geld wit te wassen.Een Amerikaans nummer?
Zoo, jij hebt ergens vrienden gemaakt. Nodig ze eens uit, dan kom ik ook met mijn valse herdershond.misschien overbodig maar heb er weer 1tje erbij.
Bekijk bijlage 124519
Ik kom ook en neem een krat bier mee, voorkeur voor welk merk?Zoo, jij hebt ergens vrienden gemaakt. Nodig ze eens uit, dan kom ik ook met mijn valse herdershond.
Denk diegenen die betalen behoorlijk anoniem willen blijven, daar gokken die lui denk ik op .Kan niemand nou gewoon eens die rabbit hole in duiken, en pretenderen bereid te zijn te betalen? Om zo gegevens los te futselen? We kunnen hier waarschijnlijk wel wat mee.