Voormalig lid 11600
Vaste klant
Hoe liep dat af?Zou ik niet doen, heeft al eens eerder iemand zich voor gedaan als iemand anders.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe liep dat af?Zou ik niet doen, heeft al eens eerder iemand zich voor gedaan als iemand anders.
Ik denk wel goedHoe liep dat af?
... had echter mijn 'sloerie-phone' gebruikt zoals ik die noem dus staat verder niks persoonlijks op ..
Ja ik dacht al dat het weer zo een zielepoot is die iedereen zomaar loopt te chanteren, zonder dat echt iets aan de hand is.Ja enige tijd geleden ook gehad..
Ik had toen 3 profielen benaderd via Whatsapp en kreeg nagenoeg hetzelfde bericht... had echter mijn 'sloerie-phone' gebruikt zoals ik die noem dus staat verder niks persoonlijks op ..
Gewoon negeren.
Weet jij trouwens nog welke profielen jij een berichtje had gestuurd? Toevallig ene Kattiuska?
Ik denk een klein jaar geleden. Volgens mij heb ik die persoon toen een bericht terug gestuurd dat ik overwoog om aangifte te doen bij de politie. Nooit meer iets van gehoord.Wanneer heb jij deze bericht gekregen?
Je kan het nummer ook laten signaleren, door Whatsapp. Kunnen ze in ieder geval niet meer met dat nummer Appen. En natuurlijk ook bij de wie heeft mij gebeld database.Ik denk een klein jaar geleden. Volgens mij heb ik die persoon toen een bericht terug gestuurd dat ik overwoog om aangifte te doen bij de politie. Nooit meer iets van gehoord.
Wanneer hebjij deze bericht gekregen?Zie afbeelding hieronder, ik heb dit ook op mn andere nummer ontvangen. Ben ik de enige die dit heeft ontvangen of hebben anderen dit ook gekregen? Ik weet niet waar diegene het over heeft, want als ik dit niet oplos, gooit hij dus alles openbaar... heel raar dus
Gewoon beantwoorden met: Deze chat is doorgestuurd naar de Politie Cybercrime afdeling. Tevens is aangifte gedaan tegen afpersing.Zie afbeelding hieronder, ik heb dit ook op mn andere nummer ontvangen. Ben ik de enige die dit heeft ontvangen of hebben anderen dit ook gekregen? Ik weet niet waar diegene het over heeft, want als ik dit niet oplos, gooit hij dus alles openbaar... heel raar dus
Inderdaad vreemd dat ze geen geld vragen, misschien hoopte ze meer persoonlijke informatie van je los te kunnen peuteren of dat ze later om geld zouden vragen.Ik heb zowaar ook een bedreiging ontvangen, Vreemd genoeg vroegen ze geen geld, alleen dat ik moest kappen.
Het was op een pre-paid kaart, dus dat maakt eigenlijk verder niet uit. Gewoon weer een nieuwe aanschaffen.
Van het bluffen is waar hebben nop, behalve je hopelijk hobby nummer.Hey wakker worden,is allemaal bluf,die weten niks hebben niks en zullen nooit iets hebben...ja een paar schapen zijn er altijd die erin trappen. Zelfs als ze geen Facebook hebben
Kinky reageert over het algemeen beter dan SJ doet.Meldt je het wel bij Kinky? In de stille hoop dat er iets mee gedaan word.
Waarschijnlijk komt hij dan niet alleen en neemt hij zijn vriendinnetjes meeGewoon de confrontatie aangaan , ik doe dat het liefste met zo,n clown ff ergens afspreken