Recensie Beau, Privehuis Almere, Almere 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mathijs heeft zin

Wandelaar
92
03/04/23
61
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3080794-beau
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week vrijdag heb ik een date gehad met de Nederlandse Beau die voorheen ook in Amersfoort bij House of Dreams werkzaam was. Beau is een stijlvolle langbenige Hollandse meid van begin 30 al moet ik zeggen dat ik haar altijd jonger schat zowel in doen en laten als visueel. Op mijn verzoek ontving ze mij in zwarte nylons en hoge hakken en zwarte lingerie. Haar mooie dromerige ogen keken mij al met plezier aan toen ik op haar sfeervolle kamer met gekleurd licht binnen kwam.

Ik mocht even douchen en zo kon het pret uurtje beginnen. Beau begon met veel gevoel mijn lichaam te verkennen met haar vingers en lippen en op zo'n manier dat je als man al naar meer verlangt maar ook al zeer geprikkeld wordt. Althans ik, want ik ben positief gevoelig bij aanrakingen op mijn huid dus ik geniet altijd al extra van simpele handelingen en aanrakingen en daar prijs ik mij een gelukkig man mee, want dan is erotiek en sex nog completer en lekkerder dan mannen die dat niet hebben.

Al snel werd onze vrijpartij intenser en genoot ik meer en meer en verdween ik in haar energie en flow. Ik daalde later af via haar prachtige grote borsten een echte E of D cup en echt hele mooie borsten, met mijn tong en lippen over haar lichaam naar de binnenkant van haar dijen om daar plagerig met mijn lippen en tong te teasen om vervolgens langzaam richting haar frisse schone poesje te gaan en die met gevoel en respect te gaan verwennen. Af en toe keek ik omhoog om zo te genieten van het uitzicht op haar prachtige lichaam en grote borsten. Even later vond Beau het ook tijd om mij oraal te verwennen wat ik natuurlijk niet afsloeg en zo verwende ze mij plagerig en later met veel gevoel, zodat mijn jonge heer keihard werd.

Het moment dat het condoom er om heen kon en het tijd werd voor het intieme dus neukgedeelte, wat we in 2 standjes deden, en bij het standje dat ze bovenop zat speelde ze plagerig met mijn tepels en stiekem testte ze of ik daar op goed reageerde want ze kneep er ook zachtjes in en later wat harder.

Ik kwam uiteindelijk tot een heerlijk orgasme en in de tijd die we nog overhadden bood ze mij nog een rugmassage aan en wat chill streel knuffel tijd, zeer correct dus. En ik mocht weer even na douchen. Dus even later zat ik voldaan en fris met een glimlach van oor tot oor in de auto op weg naar huis. Zeer geslaagde date zo begin van het jaar:)

andere recensietopic over Beau: https://www.girlsreview.nl/threads/beau-house-of-dreams-amersfoort.15970/

Terug
Bovenaan Onderaan