borstefiel
Wandelaar
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/beau-87
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
2 weken geleden bij Beau geweest, Beau is een prachtige jonge Hollandse meid met een mooi gezicht en een killerbody. Afspraak maken (whatsapp) gaat moeizaam, ze reageert niet of heel laat. Net zoals haar vriendin Romy plaatst ze 1 dag vantevoren haar ad. op RL. Ze voert haar kunstje uit in Wommelgem, Heusden-Zolder en Hasselt, bij Freya blijft ze weg. Zoals gezegd een killerbody, mooi gezicht, mooie grote stevige borsten (D fake) en een heerlijk strak poesje. Na het financiele gedeelte en een korte douche op het bed beland met Beau. Na wat lieve woordjes en tz begon ze recht voor me aan de heerlijke pijpbeurt, af en toe handje ertussen, deepthroat en de ballen verdwenen ook af en toe in haar mondje. Na een paar minuten gevraagd voor 69 waarbij ik haar poesje verwend heb, ze kreunde en werd kletsnat. Tijdens het beffen klaargekomen in haar mondje. Nadat ze haar mond gespoeld had kwam ze naast me liggen en hebben we gekletst en heeft ze het uurtje volgemaakt met een korte massage. Ik ben nieuw in het wereldje van de dvp's maar deze ervaring zal me lang bijblijven, Beau en vriendin zullen me nog vaak zien.