Recensie Beatriz, Diest 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robert-69

Wandelaar
39
17/05/24
40
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-experience-10.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Bij deze dame afgesproken. Zegt in Spanje te wonen, en Spaanse te zijn, maar mijn Spaans is net iets te goed om te ontdekken dat ze meer Portugees praat, en volgens mij Braziliaanse is, maar maakt niet uit, ik vind latina's best leuk. Ze ontvangt op een gelijkvloersekamer op de weg Diest Leuven in Kaggevinne.
1 uurtje volgemaakt, Ze doet goed PZC, vrij lang en diep. Ze doet ook prostaatmassage. Kussen of TZ was er niet bij helaas. Borsten zijn naturel. Zachte blanke huid. Verder dan dat zijn we niet gekomen. Het PZC was heerlijk en dus daarvoor gekozen. Nadien nog 10 minuten rugmassage gehad. Ze is vriendelijk. Ze spreekt ook behoorlijk engels en een paar woorden nederlands, dat mij doet vermoeden dat ze ook in Nederland heeft gewerkt (want ze zei ook hoi hoi...)
 

Bij deze dame afgesproken. Zegt in Spanje te wonen, en Spaanse te zijn, maar mijn Spaans is net iets te goed om te ontdekken dat ze meer Portugees praat, en volgens mij Braziliaanse is, maar maakt niet uit, ik vind latina's best leuk. Ze ontvangt op een gelijkvloersekamer op de weg Diest Leuven in Kaggevinne.
1 uurtje volgemaakt, Ze doet goed PZC, vrij lang en diep. Ze doet ook prostaatmassage. Kussen of TZ was er niet bij helaas. Borsten zijn naturel. Zachte blanke huid. Verder dan dat zijn we niet gekomen. Het PZC was heerlijk en dus daarvoor gekozen. Nadien nog 10 minuten rugmassage gehad. Ze is vriendelijk. Ze spreekt ook behoorlijk engels en een paar woorden nederlands, dat mij doet vermoeden dat ze ook in Nederland heeft gewerkt (want ze zei ook hoi hoi...)
Weet je haar prijs voor 30 min ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan