- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- E+
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6346909-beatriz
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs Beatriz bezocht, voor mij de eerste keer privé ontvangst. Een lieve Braziliaanse dame met prachtige natuurlijke borsten. Ze ontvangt in een wijk waar je gratis en makkelijk kunt parkeren, en communiceert duidelijk via whatsapp. De video in haar advertentie geeft goed weer hoe haar lichaam eruit ziet.
Heb gekozen voor een date van 30 minuten, en ben ook netjes een half uur gebleven. Dame biedt aan om vooraf en achteraf te douchen, en de ontvangstlocatie is schoon. Begonnen met pijpen, wat ze lekker deed. Vervolgens heb ik haar gebeft waar ze heerlijk van genoot. Na verschillende standjes kwam ik uiteindelijk klaar in doggy style. Met haar lekkere kont is dat zeker een aanrader. Ze spreek geen engels maar met een vertaal app gaat dat vrij makkelijk. Ze zoent niet met de tong, maar dit is voor mij geen probleem.
Al met al een lekker half uurtje gehad, en ze gaat mij zeker nog een keer terug zien!
Heb gekozen voor een date van 30 minuten, en ben ook netjes een half uur gebleven. Dame biedt aan om vooraf en achteraf te douchen, en de ontvangstlocatie is schoon. Begonnen met pijpen, wat ze lekker deed. Vervolgens heb ik haar gebeft waar ze heerlijk van genoot. Na verschillende standjes kwam ik uiteindelijk klaar in doggy style. Met haar lekkere kont is dat zeker een aanrader. Ze spreek geen engels maar met een vertaal app gaat dat vrij makkelijk. Ze zoent niet met de tong, maar dit is voor mij geen probleem.
Al met al een lekker half uurtje gehad, en ze gaat mij zeker nog een keer terug zien!