- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2691484-beatrice
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ben vandaag bij Beatrice in Zwolle geweest oftewel Bianca zoals ze zelf zegt. Afspraak maken ging vlot via WA. Bij aankomst stonden er 2 dames bij de deur? Ok, we liepen met zijn drieën naar de slaapkamer. Daar werd gevraagd wie ik wou? Keuze was niet moelijk, Beatrice natuurlijk, De foto's op Kinky zijn niet van haar. De conversatie ging moeilijk , spreekt weinig engels. Komt uit Moldavië. Ok na het uitkleden kwam er een mooi tenger vrouwtje tevoorschijn, met kleine punttietjes, Mooi gezichtje met leuke sproetjes. Na wat gefrummel met mijn jongeheer een condoom eromheen geknupt , mocht niet aan haar kutje zitten? en na 10 seconden pijpen zei ze come fuck, how do you want. Ik zeg you on top. Ok na een diepe zucht nam ze plaat om mijn lul in haar te stoppen, nadat ze een liter glijmiddel gebruikt. En werkelijk waar na 1 minuut zuchten en puffen, mevrouw was moe.ander standje, en toen kwam de andere dame binnen? om een rol papier binnen te brengen. Lag ik daar met mijn stijve pik op bed, ok nieuw standje , er moest dan wel een nieuw condoom eromheen? Doggy dan maar heerlijk smal kontje waar ik lekker op kon stoten, ik wou echter missionaris eindigen, dus stopte ik en je raadt het al weer doekjes erbij en een nieuw condoom en weer een lieter glijmiddel, pffff dan maar door neuken tot ik het rubber gevuld had. Ook aan haar borstjes sabbelen mocht niet Nog nooit zo'n raar bezoek gehad, een keer een half uur gweest maar nooit weer.