- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze middag een bezoekje gebracht aan Bea. Nog vrij laat een afspraakje gemaakt, maar dat was geen enkel probleem.
Zeer vriendelijk door Bea ontvangen geweest op een mooie locatie.
Samen eerst een wasje gedaan en nadien ontspannen op het bed beland.
Bea is een zeer aantrekkelijke dame die zeker nog gezien mag worden!
Haar tongzoenen samen met her nodige gespeel met mijn soldaat waren voortreffelijk. Haar pijpkunsten zonder condoom waren naar mijn mening heerlijk en met veel gevoel..
Na nog wat gekus vroeg ik of ze en lekker poesje had en als ik deze eens mocht proeven.. was dik in orde en Bea genoot er duidelijk ook van.
Na nog wat subtiel pijp- kus en aftekwerk vroeg ze als ik zin had in een condoom of als ze verder mocht doen, maar dat poesje zag er te goed uit om niet eens lekker intiem te gaan. Met het jasje eromheen heb ik haar dan nog lekker messionaris genomen ( er was geen glijmiddel nodig ) en dan het condoom volgespoten.
Nadien nog samen wasje en terug voldaan huiswaarts.
Topdame, supervriendelijke en echt wel heerlijk in bed!
Herhalingsgevaar; GROOT
Zeer vriendelijk door Bea ontvangen geweest op een mooie locatie.
Samen eerst een wasje gedaan en nadien ontspannen op het bed beland.
Bea is een zeer aantrekkelijke dame die zeker nog gezien mag worden!
Haar tongzoenen samen met her nodige gespeel met mijn soldaat waren voortreffelijk. Haar pijpkunsten zonder condoom waren naar mijn mening heerlijk en met veel gevoel..
Na nog wat gekus vroeg ik of ze en lekker poesje had en als ik deze eens mocht proeven.. was dik in orde en Bea genoot er duidelijk ook van.
Na nog wat subtiel pijp- kus en aftekwerk vroeg ze als ik zin had in een condoom of als ze verder mocht doen, maar dat poesje zag er te goed uit om niet eens lekker intiem te gaan. Met het jasje eromheen heb ik haar dan nog lekker messionaris genomen ( er was geen glijmiddel nodig ) en dan het condoom volgespoten.
Nadien nog samen wasje en terug voldaan huiswaarts.
Topdame, supervriendelijke en echt wel heerlijk in bed!
Herhalingsgevaar; GROOT
Laatst bewerkt: