Dreamer
Newbie
- 7
- 20/04/22
- 1
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Biseks
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 140
Privé huis dreamgirls was naar mijn mening een aangename ervaring. Kan gebeuren dat ik daar nog terug ga...
Naar mijn ervaring is Bea een krullebol die zacht is, maar ook weet van aanpakken. Knuffels, tongzoenen, pijpen (vond ik het lekkerste), massage, strelen/kussen over het hele lichaam, is best lenig,...
Ze gaf aan eerder nieuw te zijn in het vak, maar heb ik weinig van gemerkt. Lijkt snel te leren. Staat open voor vragen, zal wel haar grenzen aangeven.
Op de site staat dat ze massage geeft, maar doet meer dan massage zo blijkt. Weet iemand of ze ook trio's doet?
Naar mijn ervaring is Bea een krullebol die zacht is, maar ook weet van aanpakken. Knuffels, tongzoenen, pijpen (vond ik het lekkerste), massage, strelen/kussen over het hele lichaam, is best lenig,...
Ze gaf aan eerder nieuw te zijn in het vak, maar heb ik weinig van gemerkt. Lijkt snel te leren. Staat open voor vragen, zal wel haar grenzen aangeven.
Op de site staat dat ze massage geeft, maar doet meer dan massage zo blijkt. Weet iemand of ze ook trio's doet?
Laatst bewerkt: