BDSM

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.392
20/08/21
1.951
43
Ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen met BDSM.
Ik heb een paar dames meegemaakt waarmee ik lichte dingen heb gedaan, zoals hand op de keel en dichtknijpen....ik vind het wel grappig als het switch is dus de ene keer ik dominant en de andere keer zij.
Echter ik Kan van nature niet onderdanig zijn en het ook niet serieus nemen als een dame die ik makkelijk aan kan mij probeert te domineren...maar ik vind het wel vermakelijk.
Ik heb eens een dame gesproken die hele extreme dingen heeft gedaan met bloed etc. Ze verdiende er enorm mee maar vertelde me dat ze stopte omdat het een aanslag deed op haar karakter. Het grappige was dat ik me totaal niet kan voorstellen sm met haar te doen omdat ze zo omzettend lief overkwam.
Mannen betalen enorme bedragen hiervoor. Waarom?
Een andere dame vertelde me eens dat ze een client heeft die ze in de ballen moet trappen...🤣

Hebben jullie leuke interessante verhalen

Echter ik Kan van nature niet onderdanig zijn en het ook niet serieus nemen als een dame die ik makkelijk aan kan mij probeert te domineren...maar ik vind het wel vermakelijk.
Onderdanig zijn is niet zo moeilijk meer als je handen en voeten worden vastgebonden, je een blinddoek op hebt en je vervolgens tot een smekend hoopje verdriet wordt gezweept…

Op zich leuke topic deze, maar als je al op zoek bent naar reacties, lees dan zeker het BDSM gedeelte van dit forum. Ik zelf al wel gefantaseerd over meesteressen enz maar er nooit echt naartoe gegaan. Wie weet in de toekomst eens ... ergens heb ik soms wel nood om is echt op te kijken naar iemand, iemand die respect afdwingt en in je hoofd blijft hangen als een vrouwelijke Goddin. Wie weet valt dit wel onder het motto om als klant van zo'n dame beschouwd te worden. Maar ik denk dat respect en je grenzen bewaken echt heel belangrijk zijn, vertrouwen ook, zeker als je machteloos bent en moet ondergaan, als de dame dan op lusten en adrenaline blijft doorgaan terwijl je wilt stoppen....

....een bekend SM huis in Valkenswaard zou permanent de deuren moeten sluiten. Is nieuws van 5 dagen geleden... dat trok net men aandacht... wellicht vinden die meesteressen wel elders onderdak.

Laatst bewerkt:

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan