Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou graag een keer naakt achter het raam worden gezet door een meesteres en mezelf dan zichtbaar af te trekken.

Bij welke meesteres of dame in de geleenstraat ik dan het beste zijn??

Wat is definitie van "naakt"?

Ik heb wel eens iemand gezien met een hoofdkap op, en de rest volledig zichtbaar (is al weer wat jaartjes geleden, trouwens)...
Ik heb mezelf ook 2 maal afgetrokken achter het raam bij meesteres Luna met alleen een kap op.

Enorm geil om te doen, helaas keken er niet zoveel mensen omhoog. Had graag wat meer toeschouwers gehad.

Deze dame schijnt Turks te zijn. Geen ervaring mee.

Laatst bewerkt:
Iemand nog tips voor een leuke Turkse of Marokkaanse meesteres?
Bella is misschien wel op een optie. Ze ontvangt in SM Studio Almere. Zelf nooit geweest.

Bella heb ik in het verleden wel al vaak gehad als normale sexdate. Daarnaast doet ze zo vaak zc. Dat ik haar liever niet heb. Bijv zou geen plasseks durven bij haar.

Andere tips zijn wel welkom.
Enige waar je waarschijnlijk dan op uit zou komen is Soraya. Geen ervaring mee. Ik vertrouw SJ niet echt maar dat is wel waar de Marokkaanse/Turkse op zitten

Enige waar je waarschijnlijk dan op uit zou komen is Soraya. Geen ervaring mee. Ik vertrouw SJ niet echt maar dat is wel waar de Marokkaanse/Turkse op zitten

Pffff daar heb je er weer eentje. jou lot is bepaald slaaf.alleen op de openingszin haak ik al af.

Terug
Bovenaan Onderaan