Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
goede meesteressen steken geen middelvinger op.... die kan je gelijk links laten liggen. veel meiden willen niet meer neuken en gaan nu meesteres spelen, maar goed BDSM speel is véél moeilijker dan plat liggen...... Amersfoort heef bijvoorbeeld echte toppers met Carina, Alicia, Michaela. Superstrakke bodies, supergoed spel. jarenlange ervaring....

goede meesteressen steken geen middelvinger op.... die kan je gelijk links laten liggen. veel meiden willen niet meer neuken en gaan nu meesteres spelen, maar goed BDSM speel is véél moeilijker dan plat liggen...... Amersfoort heef bijvoorbeeld echte toppers met Carina, Alicia, Michaela. Superstrakke bodies, supergoed spel. jarenlange ervaring....
Er zijn gelukkig ook wel mooie meiden die kinky diensten aanbieden en ook willen neuken. Er zijn niet veel inderdaad.

Regelmatig zie ik bij advertenties van dominante dames foto's staan waarop ze hun middelvinger opsteken. Wat vinden jullie hiervan?
Ik ben echt geen teer zieltje, maar krijg er redelijke "tokkie-vibes" van en knap er ook wel op af
Laat ze maar de middelvinger opsteken. Dan weet je in ieder geval dat je niet naar referenties hoeft te zoeken. Je weet dan vooraf al dat ze het vak niet kennen, niet willen kennen en gewoon makkelijk geld willen aftroggelen. Niets meer, en niets minder. Dat soort "vrouwen" zijn de echte losers in het leven. Ze zijn een schande voor het vak.

Iemand deze dame wel eens bezocht?
nee, en dat gaat ook niet gebeuren, typisch AD stukje waarin de suggestie gewekt wordt dat we naar een Meesteres gaan omdat ze een kleurtje heeft en wij een schuldgevoel vanwege slavernij, vraag me af of ze dat zo gezegd heeft of dat het naar in de mond gelegd is

Iemand deze dame wel eens bezocht?

Kan helemaal niks over deze dame vinden, ook niet op de website van Doma waar ze zegt actief te zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan