Jandelopert
Wandelaar
Bij twijfel :
haal niet in en blijf rechts rijden
haal niet in en blijf rechts rijden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlweer tijd geleden op een partie ontmoet, toen haar nummer gekregen, is nog niet tot een sessie gekomen, volg haar op FetlifeKent iemand Meesteres Aurora en haar kwaliteiten?
Als ik zo haar Twitter zie, houdt ze wel van het stevigere werk: https://twitter.com/meesteresaurora
Voor degenen die het artikel niet kunnen lezen, hierbij een link met een omweg:Sm-meesteres kan niet bij geld na fraudebeschuldiging door klant, een ING-bankier
Twee dames hebben in Leeuwarden een nacht doorgebracht bij een ING’er. Die zegt te zijn bedrogen, waarna de rekening van een sm-meesteres wordt geblokkeerd.fd.nl
Dankje. Interessant artikel.Voor degenen die het artikel niet kunnen lezen, hierbij een link met een omweg:
Het klopt wat de Dame zegt, zij bepaalt haar eigen tarief. Zou ook vreemd zijn om iemand van een bank op deze manier geld afhandig te maken.Voor degenen die het artikel niet kunnen lezen, hierbij een link met een omweg:
Wat bedoel je met vingertjes af?Vingertjes af dus. Bedankt voor de info.
Daarbij zie ff niet een link naar advertentie van die 2 Mrs? Of mis ik iets?Als dat zo is vind ik dat een nogal premature conclusie, waarbij je er vanuit gaat dat zijn "schuldig" is zonder dat je de ins en outs kent.
Daarbij zie ff niet een link naar advertentie van die 2 Mrs? Of mis ik iets?Als dat zo is vind ik dat een nogal premature conclusie, waarbij je er vanuit gaat dat zijn "schuldig" is zonder dat je de ins en outs kent.
Ze is wel vrij recent begonnen, wel interessante tekst.Is er iemand bekend met meesteres Elysium uit Arnhem?
Tot ze begon over aanbetaling...Ze is wel vrij recent begonnen, wel interessante tekst.
Eventueel pas €50 betalen , als je haar telefonisch hebt gesproken, maar beter helemaal niets vooruit betalen.Tot ze begon over aanbetaling...
Die adverteerde vroeger regelmatig in Brussel maar ik heb ze nooit kunnen vastkrijgen. Ik kreeg toen telkens antwoord dat ze in Spanje zat en enkel voor virtuele diensten beschikbaar was.Heeft er iemand ervaring met deze Noa / Noah uit Breda?
Ik herken de foto ergens van, van een autorijschool volgens mijZe is wel vrij recent begonnen, wel interessante tekst.
Is ze ook. ze liegt er ook niet om als je het vraagt.Ze adverteerde toen als (post-op) transgender n.v.d.r.
Hoe netjes van haarIs ze ook. ze liegt er ook niet om als je het vraagt.