Hansjuh
Stamgast
- 785
- 06/04/22
- 602
Heeft iemand ervaring met Madame Lusq? https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/hoogvliet-rotterdam/3434720-lusq
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je Meesteres Andromeda, in Google, intypt kom je bij een doneeractie voor deze Dame.En in het kader van 'vragen gaat voor op je gezicht gaan' ook deze: heeft iemand enige ervaring met Meesteres Andromeda? Zij is naar eigen zeggen 29 jaar en ontvangt (sinds een jaar of drie?) in Den Bosch en Zwolle. Niet in een club, maar in een eigen ruimte. Ik kan geen website vinden, alleen een Instagram, waar ze o.m. online sessies (voor € 15) aanbiedt. De foto's zien er goed uit en lijken van dezelfde persoon: https://www.instagram.com/meesteres.andromeda/
Het contact was heel vriendelijk, maar ging al snel over geld. En de helft vooruitbetalen ... Op zich misschien geen ramp, maar toch ging er een alarmbelletje af. Wat denken jullie?
Die vond ik ook, ja. En daar kun je alles van vinden, maar het lijkt wel op een echt mens. Aan de andere kant: als dat de enige flinter online is, wat betekent dat dan weer?Als je Meesteres Andromeda, in Google, intypt kom je bij een doneeractie voor deze Dame.
Voor mij te weinig info om oordeel te geven, wel merkwaardig dat ze op 2 locaties ontvangt als ze het financieel moeilijk heeft.Die vond ik ook, ja. En daar kun je alles van vinden, maar het lijkt wel op een echt mens. Aan de andere kant: als dat de enige flinter online is, wat betekent dat dan weer?
Volgens haar eigen site is ze nu in Duitsland actiefGina Doll https://www.smstudio-almere.nl/meesteres-gina-doll/
Iemand ervaring met deze knappe, stijlvolle meesters ?
Nog niet veel ervaring maar een soft sm sessie zie ik wel zitten met deze dame.
Maar voor ik de lange reis naar Amersfoort of Almere doe ...
iemand die info heeft ?, mag ook via persoonlijke mail.
Alvast bedankt.
bedankt, maar volgens deze agenda is ze van 17 t/m 20 oktober actief in Amersfoort, heeft dus meerdere werkplekken.Volgens haar eigen site is ze nu in Duitsland actief
Ze is vaak bezet maar ik zie haar ook wel eens achter het raam zitten.Hoi @Paulus2 , jij heb een tijd terug ook geschreven dat meesteres Denise weer in Geleenstraat 23 te vinden was. Is ze er nog steeds? Komt ze ook aan het raam? Dank, Ed
Jasmin zit er ook. Goede sm.Korte vraag: voor bdsm wordt er eigelijk alleen verwezen naar t gebied geleenstraat. Hoe zit t op de doublet? Zijn daar ook sm kamers? Zo ja welke en wanneer is er bezetting? Aangezien de doublet vanaf de ochtend al drukker bezet is dan de geleen ... ?
Kamernummer? Sm kamer of standaardkamer?Jasmin zit er ook. Goede sm.
Kamernummer? Sm kamer of standaardkamer?
Actief sinds september dit jaar, gaat nu pas werk van haar hobby maken, dan kan het wel goed zijn. Maar helaas geen telefoonnummer.
Wie heeft ervaring met deze meesteres?
... en wel als fake, gebruikte foto's van een andere meesteres.Jaar geleden werd deze Meesteres al in dit forum besproken.