jognozeste
Newbie
- 1
- 26/01/23
- 0
Ik ben op zoek naar een locatie om een bdsm-sessie te hebben met mijn vrouw. Thuis zijn wij al redelijk avontuurlijk hierin maar wij hebben geen ruimte/privacy voor de grotere attributen zoals een schandblok of andreas kruis.
Graag zouden wij dit een keer op een hiervoor ingerichte locatie proberen. Liever niet in een privehuis oid waar ook dames klanten ontvangen, denk dat dat mijn vrouw tegen zal staan.
Ik kan online bijvoorbeeld de volgende plekken vinden:
(Lijken betrouwbaar maar voor ons relatief ver weg):
(Dichterbij maar meerdere websites van dezelfde locatie, enige contactinformatie is een mobiel nummer):
Als er hier mensen zijn die ervaring hebben met een van deze locaties, of een suggestie voor een andere locatie hoor ik dat graag!
Graag zouden wij dit een keer op een hiervoor ingerichte locatie proberen. Liever niet in een privehuis oid waar ook dames klanten ontvangen, denk dat dat mijn vrouw tegen zal staan.
Ik kan online bijvoorbeeld de volgende plekken vinden:
(Lijken betrouwbaar maar voor ons relatief ver weg):
The Funfactory – Dé Bed & Breakfast studio met de onbegrenste mogelijkheden
www.thefunfactory.nl
The Kinky Suite is - The Kinky Suite Amsterdam
Een plek waar zoveel te beleven is, dat het zonder enige twijfel een lange nacht zal worden. The Kinky Suite ligt in het centrum van de Red Light District verborgen en nadat we u hebben opgehaald op de van te voren afgesproken ontmoetingsplek, laten we alle spannende mogelijkheden zien. Hierna...
thesuite.amsterdam
(Dichterbij maar meerdere websites van dezelfde locatie, enige contactinformatie is een mobiel nummer):
BDSM hotel. Besloten privé sm spelen. Bij Zaltbommel, anoniem boeken!
BDSM hotel. Discretie voor iedereen. Privé locatie, geen club. sm, fetish, reserveer discreet, betaal contant geen legitimatie. midden Nederland 0616350758
www.smfantasy.nl
BDSM hotel. Privé voor stellen. Centraal gelegen bij Zaltbommel A2-A15
BDSM hotel. Iedereen welkom. Besloten locate, zeer discreet. Boeken zonder legtimatie, diverse kamers, sm party's, fetish, arrangementen, tel 0616350758
discretekamer.nl
SM Paradijs-BDSM ruimte huren, overnachting, DISCRETE locatie
SM kamer huren, SM ruimte huren ? Discrete PRIVÉ LOCATIE voor jouw speelplezier zonder creditcard en legitimatie. Speciaal voor stellen
www.smparadijs.nl
Als er hier mensen zijn die ervaring hebben met een van deze locaties, of een suggestie voor een andere locatie hoor ik dat graag!