Bare gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
100% tegen BARE feestjes, de testen die ze je afnemen aan de deur stellen niets voor en geven je enkel een gevoel van veiligheid, daar waar het niet is. Diverse dames die aan deze feestjes deelnemen zijn ook elders en ook in andere landen actief meerdere keren per week.
Maar iedere zijn ding, en diegene die dit willen, er is aanbod genoeg, maar kom niet klagen of jammeren als het WEER eens fout loopt !!!
 
Het is gewoon de ultieme kick want zaad hoort maar op één plek. Wat is er dan geiler om dat daar dan met z'n allen in te pompen. Niet dat ik het zo vaak doe want ik krijg last van andermans bacteriën..
Duidelijk te horen dat dit bericht van een man komt, Voor jouw kan er mss slechts één plaats zijn, indien je ook zou rekening houden met de verlangens van de dames zal je merken dat er heel erg veel plaatsen zijn waar je je zaad op of in kwijt kan.
 
Duidelijk te horen dat dit bericht van een man komt, Voor jouw kan er mss slechts één plaats zijn, indien je ook zou rekening houden met de verlangens van de dames zal je merken dat er heel erg veel plaatsen zijn waar je je zaad op of in kwijt kan.
idd wat een respectloze post
dan heb je ook nog de bare feestjes met Anaal edities
je moet dan niet klagen dat je het MPox virus hebt opgelopen
 
Ik bedoel het niet respectloos maar meer biologisch of evolutionair gezien. Wist je dat de vorm van de eikel als functie heeft het zaad van concurrerende mannen mee naar buiten te nemen? Barebangs zijn dus kennelijk al zo oud als de mensheid zelf! ;-)
Het is zoals ik reeds eerder hier zei, " het is ploeteren in iemand anders zijn saus "
 
Het is zoals ik reeds eerder hier zei, " het is ploeteren in iemand anders zijn saus "
Bare, een heel enkele keer als ik weet dat de hygiene goed is (beiden goed wassen vooraf en direkt na). Ik weet dat het risico's met zich meebrengt! Maar "ploeteren in iemand anders zijn saus"', never never nooit! 't Is maar waar je als man op kickt.......
 
Mooi hoor zo veroordelend als iedereen weer is, de vraag ging over barebangs en niet over met condoom.
Met condoom kan je nog steeds een soa krijgen, ook met pijpen zonder dus uiteindelijk nemen we allemaal een risici, de een alleen wat meer als de ander.
Mijn vrouw en ik vinden bare beiden het lekkerst, en het mooie is dat we alleen verantwoording aan elkaar hoeven af te leggen dus als we al iets oplopen is dat geen probleem en prima bespreekbaar.
 
Nou nee, als je iets oploopt is het vrij logisch dat je dat ook doorgeeft aan iedereen waar je bare seks mee hebt gehad. Want het is tussen jullie wel bespreekbaar, maar al die anderen moeten er gewoon zelf achterkomen? Dat is best wel lullig eigenlijk. Sommige soa geven geen klachten en ondertussen gaat de besmetting naar anderen gewoon door.

Seks zonder condoom is altijd fijner, maar geen verantwoordelijkheid nemen als je iets oploopt om iedereen even te waarschuwen ipv enkel je eigen partner gaat er bij mij niet in.
 
Mooi hoor zo veroordelend als iedereen weer is, de vraag ging over barebangs en niet over met condoom.
Met condoom kan je nog steeds een soa krijgen, ook met pijpen zonder dus uiteindelijk nemen we allemaal een risici, de een alleen wat meer als de ander.
Mijn vrouw en ik vinden bare beiden het lekkerst, en het mooie is dat we alleen verantwoording aan elkaar hoeven af te leggen dus als we al iets oplopen is dat geen probleem en prima bespreekbaar.
Erg fijn voor je dat je dit dan thuis kan bespreken, maar voor vele is dat niet mogelijk om dit aan hun partner te zeggen of thuis te bespreken.
 
Sinds de bare bangs hun intrede hebben gedaan bezoek ik geen GB's meer. Meer en meer dames die actief zijn in de Duitse gangbang scène zijn nu actief in België.Tot voor een paar jaar terug waren er heel wat soa uitbraken in NRW(en dan vooral in click van deze dame die nu actief is in België). Voor sommige is goede gezondheid echt niets waard.Het grote probleem is dat dames die bare bangs doen ook actief zijn op bangs waar verplicht cd gebruik is.Voor mij not done!Ik heb mij zelfs NOOIT zonder cd laten pijpen. Al die zever die ik erover lees waarom sommige dat niet willen.Sorry echt te belachelijk voor woorden.Het is heel simpel voor geld,kick,.... zetten sommige hun gezondheid op het spel.En diegene die een soa oplopen door geen cd gebruik is dan echt verdiend!
 
Heb je geen klachten? Wacht dan met testen tot 2 weken na je laatste keer seks zonder condoom. Na 2 weken zit er zoveel soa in je plas, vocht uit de vagina, plasbuis of anus dat je het met een test kunt zien. Test je te vroeg, dan kan de test laten zien dat je geen soa hebt, terwijl je wel besmet bent.

Dus zo een test aan de deur is niet betrouwbaar
 
Heb je geen klachten? Wacht dan met testen tot 2 weken na je laatste keer seks zonder condoom. Na 2 weken zit er zoveel soa in je plas, vocht uit de vagina, plasbuis of anus dat je het met een test kunt zien. Test je te vroeg, dan kan de test laten zien dat je geen soa hebt, terwijl je wel besmet bent.

Dus zo een test aan de deur is niet betrouwbaar
Als dat laatste sexcontact van 2 weken daarvoor was is die test wel betrouwbaar natuurlijk. Los daarvan, aan de deur wordt in de regel enkel getest op HIV, dat wordt zowel bij de sneltest als bij de GGD gedaan via een bloedtest en anders dan bij bijv. een chlamydia besmetting is hiv 2 weken na een besmetting nog niet aantoonbaar (ook niet met een labtest via de GGD die dan voor de gemoedsrust overigens zelf ook een sneltest als optie achter de hand heeft). Een goed uitgevoerde sneltest is redelijk betrouwbaar maar (net als alle testen) inderdaad minder geschikt voor het detecteren van recente besmettingen.

Een labtest kan een hiv besmetting weliswaar enkele weken eerder aantonen dan een sneltest maar wie van ons ondergaat maandelijks een labtest? Iemand die maandelijks of zelfs wekelijks een sneltest ondergaat loopt afhankelijk van hoe de kaarten zijn geschud eerder "tegen de lamp" dan iemand die enkel 2 keer per jaar door de GGD wordt gescreend (waarbij hiv besmettingen van een paar weken terug ook worden gemist dus die komen dan pas weer 6 maanden later aan het licht, de partyganger heeft in de tussentijd al meerdere tussencreenings ondergaan en is daarbij met een beetje geluk al lang uit de rij geplukt). Stop dus eens met die onzin dat die sneltest geen waarde heeft, dat heeft ze wel (mits correct uitgevoerd) zij het met beperkingen die voor iedere test gelden en die iedereen die zich er een beetje in verdiept zou kunnen weten. 100% garantie heb je nooit.
 
Laatst bewerkt:
Kijk in zijn verantwoording ik heb een collega gekend die supper voorstander van helaas ligt hij nu1/5 meter onder de grond door de opgelopen ziekte. Hoeveel maanden en vrouwen lopen er rond die besmet zijn?of nog niet wetende en lekker verder soppen voor 2 minuten plezier en een heel leven op het spel zette?
 
ik heb een collega gekend die supper voorstander van helaas ligt hij nu 1/5 meter onder de grond door de opgelopen ziekte. Hoeveel mannen en vrouwen lopen er rond die besmet zijn?of nog niet wetende en lekker verder soppen voor 2 minuten plezier en een heel leven op het spel zette?
Om aan een soa te overlijden moet je er bij mijn weten toch echt wel een tijdje mee rondlopen. Een van de redenen om halfjaarlijks een apk keuring te ondergaan bij de GGD (al wordt dat voor hetero's steeds lastiger, in Rotterdam kan het zelfs al niet eens meer) en een reden te meer om voornoemde sneltest bij bareparties juist wel te omarmen want hoe eerder je weet dat je iets onder de leden hebt hebt des te eerder kun je behandeld worden (en verdere verspreiding voorkomen).

Niet bare gaan helpt natuurlijk ook maar regelmatig testen zou veel leed kunnen voorkomen. Voorlopig gaan er nog beduidend meer mensen dood aan roken, drinken en de luxe van eigen vervoer. Hoeveel van jullie laten de fiets, brommer, motor of auto staan omdat de kans op ernstig letsel in het openbaar vervoer beduidend kleiner is dan lekker zelfstandig rondtuffen?
 
Laatst bewerkt:
Maar je laten testen ( als man zijnde ) kost tegenwoordig geld, iedere keer.

Men wil wel de lusten, maar niet de lasten. En om safe te spelen moet je dus na elke bare avontuur met ONBEKENDE personen je laten testen a minimaal 160 euro per keer.

Denk je echt dat men dat doet? Men speelt blijkbaar graag met de eigen gezondheid ( en hun partner ) omdat het veel lekkerder en geiler is om alles zonder condoom te doen, terwijl er tegenwoordig condooms bestaan waar je veel meer bij voelt. Dus waar gaat 't over...


1000015712.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan