Bardelines
Newbie
- 10
- 03/12/21
- 26
Lol ik ga stuk. Chagrijnig door concurrentie. Jij ben echt fout want ben blij dat elke week new collega komen want waren bijna. Maar ik ga iet dudelijk zeggen ik ontvang op mijn tempo als ik zeg ik ben niet beschikbaar ben ik niet of heb geen tijd. Want ik zit niet in een kamerje te wachten op. Ik heb ook normal leven. Ben ik bezig of iets re doen dan heb ik geen tijd. Als de voorstelling van de persoon bevalt me niet dan zeg ik gewoon nee ik ga niet iets doen tegen mijn zin. En als ik tijd heb gaan mijn vasten klanten altijd eerste. Nog iet als jij geen foto op mijn app zie dan heb jij iet mis in jou app.Op Bardelines huidige openingsfoto op Kinky kijkt ze behoorlijk chagrijnig. Dat lijkt me begrijpelijk gezien de toenemende concurrentie bij Kinky op locatie Almere. Voeg daaraantoe de lastigheid om met haar/hem af te spreken. Ik verwijs niet alleen naar eerdere comments in deze trail, maar dat ik laatst op een dag toen ze -zonder KinkyWebsite filters- bovenin verscheen doodleuk zei dat ze die dag niet beschikbaar was. En dat terwijl hij/zij mij nog nooit ontmoet laat staan gezien heeft (geen foto op Whatsapp idd) ;-) Total waste of time!