paalslikker
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Plassex
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 23
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/4346954-lindsay-ts
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren bij Barbie/Lindsay geweest , ik had eigenlijk na het opheffen van de andere site een aantal jaren geleden besloten nooit meer recensies te schrijven maar het trekt toch , en het is toch een handvat voor de collega wandelaars. Lindsay ontvangt in een appartement in oud-zuid ( tot zondag ) en is een zeer slanke dame met een groot apparaat wat heel goed hard wordt en blijft , spreekt buiten Spaans ook zeer goed Engels. Ze is wat stil maar dat is omdat ze boven haar buren met kleine kinderen ontvangt snap ik wel dat ze geen kermis-achtige toestanden overhoop kan halen. Ze heeft echt een grote en harde pik waar ik lekker aan kon zuigen en omdat ik Spaans spreek ( en niet afding bij de prijzen maar dat is ieder voor zich overigens ) had ik wel streepje voor misschien want ze heeft er alles aan gedaan om me een hele goede tijd te geven , lekker haar kont ook uitgelikt ,tongzoenen vol overgave , mij neuken ging veilig uiteraard , ik haar niet geneukt ivm passieve bui , tijdens het douchen kwam ze me nog mijn champagne geven en prima klaargekomen , Lindsay niet maar had ik ook niet om gevraagd en het was al laat dus dan is het kruit vaak toch al verschoten dus kortom , voor mij een prima ervaring die zich gaat herhalen , dit is op deze site mijn eerste recensie maar er zullen er wel weer meer volgen , tijd geleden