Recensie Barbara (Gr), Duisburg, Vulkanstraße, Haus 48 k11 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveling

Stamgast
262
12/04/22
447
65
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
30
Afgelopen week maar eens niet naar Eros26, Haus 17/19 geweest. Kwam in Haus 48 Barbara tegen. Griekse van 29. Het was haar eerste dag in Duisburg. Hiervoor in Hamburg gezeten. Zowel Duits als Engels een beetje gebrekkig.
Pijpen so so, Cowgirl was erg lekker. Ze deed erg haar best. Lekker met haar haren over mijn gezicht. Na een tijdje kon ze niet meer. Over naar doggy tot ik niet meer kon. Tijdens doggy rook ik wel wat "geur van onderen", jammer. Met het handje afgemaakt.

Afgelopen week maar eens niet naar Eros26, Haus 17/19 geweest. Kwam in Haus 48 Barbara tegen. Griekse van 29. Het was haar eerste dag in Duisburg. Hiervoor in Hamburg gezeten. Zowel Duits als Engels een beetje gebrekkig.
Pijpen so so, Cowgirl was erg lekker. Ze deed erg haar best. Lekker met haar haren over mijn gezicht. Na een tijdje kon ze niet meer. Over naar doggy tot ik niet meer kon. Tijdens doggy rook ik wel wat "geur van onderen", jammer. Met het handje afgemaakt.
Ik ken haar ook. Tegen mij loog ze dat ze pas 1 week werkzaam was als dvp. Ze vertelde aan mij ook dat ze grieks was. Maar tegen 3 marokaanse jongens zei ze dat ze 100%duits was die haar uitlachde en niet geloofde.

Terug
Bovenaan Onderaan