Gisterenavond maar eens bij Nana Plaza gaan kijken en Soi Cowboy. Soi Cowboy was ik snel klaar mee, slechte versie van Walking Street in Pattaya en (pre covid) Phuket Patong. Veel nauwelijks geïnteresseerde jonge dames en wat oudere meer agressieve, beauty vond ik tegenvallen, veel horloge- en drugsverkopers. Twee keer op en neer lopen en toen was ik wel klaar.
Als echte wandelaar lopend naar Nana Plaza gegaan omdat er in Bangkok altijd wel iets aan avontuur gebeurd en het maar een kwartiertje is. Zeker op kerstavond bijzondere contrasten en bijzondere mensen.
Voor Nana Plaza komen de eerste straatjes met bars al en worden de masseuses opdringeriger en mooier. De massagedames in de straat van Nana Plaza unbelievable mooi, inclusief meerdere ladyboys.
De freelancers rondom Nana waren zeer divers, zeer jong, zeer oud, relnichten, ladyboys, een paar Afrikaanse dames en tot mijn verbazing meerdere dames in bijna burka. Starten allemaal met 2000, maar natuurlijk onderhandelbaar. Mooi om vanaf een afstandje dat spel te zien. De onderhandelingen, het beoordelen van die klanten door de meiden enz.
Nana Plaza was naar wat ik verwacht had redelijk rustig, zoals de dames me ook wel vertelden, meerdere barren veranderd van eigenaar.
Grootste deel meiden was jong, prachtige plaatjes bij, maar grotendeels maar matig geïnteresseerd leek het, zou ik toch te oud worden? OF is het ook omdat ik wat gêne voel om meiden van 30 jaar jonger dan ikzelf ben van boven tot onder aan te gapen, naast dat ik die toch niet mee zou willen nemen.
Als ladyboys je ding zijn kun je er je lol op, onvoorstelbaar hoeveel prachtige exemplaren in de bar beneden achterin rondliepen (maar dan ook prijzen van 5000 up begreep ik).
Relatief veel Indiers aanwezig, duidelijk niet door iedereen gewaardeerd. Sommige a Go Go weigerden ze ook gewoon en net zoals in Pattaya was er ook een speciale club verderop in de straat alleen voor Indiers met een gesloten deur en een klassieke Indische man met snor en tulband voor de deur. Ik krijg dan toch wel wat kriebels om te bedenken wat daar met de meiden gebeurd.
Mooie tijd gehad met de welcummmmmmmm lady van Rainbow1 naast de ladyboybar op de begane grond. Dat plagen en uitdagen met losse handjes in ruil voor een drankje vind ik toch wel mooi. En ze was voor een Thaise goed gevuld en na 2 drankjes ook van onderen bereid
Barfine zat er voor mij niet in omdat ik aan het herstellen was van een buikgriepje. En komende dagen wat ThaiFriendly dames, dus even connectie gemaakt via Line om mogelijk volgend jaar nog eens langs te wippen.
Ik ben meestal best gul, maar een rus overtrof me flink. Ging aan een ronde eettafel zitten met 10(!)
ladyboys, dronk bier en gaf alle dames 4 rondjes en liet ze tussendoor allemaal even langskomen en speelde even met de verschillende hamnoy en jaj, mits die er waren. En lachend betaalde hij van zijn enorm pak cash uit zijn zak en vertrok alleen.....
De prijzen beneden 170 voor een chang, 200 voor ladydrink, 700 barfine en dames 2000 up up up.