Jack Celliers
Vaste klant
Royal Asia Lodge vond ik in destijds (hele) oude meuk. Dat bordje in de lobby "under new management " was ironisch. Was het nog slechter dan? Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het 10 jaar geleden was. Misschien inderdaad opgeknapt als het indiase management vertrokken is. Anders heb ik geen hoop op verbetering. Zit volgens mij aan het einde van soi 8.. ik vond het oude nog tot daar aan toe, maar dat je bijna voor alles flink moest betalen, dat stond me erg tegen. Bijv. als je je koffer even wilt laten opbergen als je uitcheckt en s avonds pas vertrekt. Ik kan je honderden hotels opnoemen waar dat gewoon gratis is. Anyway, er zijn veel betere hotels, bijv. The Promenade in soi 8. Ongeveer 800 - 1000 baht per nacht en neem zoveel dames en heren mee als je wilt
Wat hotels aangaat zou ik het iets verder zoeken; meer richting Asok en Thong Lo (grofweg tussen Sukhumvit soi 22 en soi 55). Betere hotels voor hetzelfde geld en met taxi of skytrain ben je er zo voor 40 baht.
Sim: koop waar je wilt een sim, download de app van de betreffende provider (via wifi), registreer en zoek in de app naar datapackage. Ais bijv 1 week unlimited data voor 99 baht. Snelheid 2 mb. Voldoende voor praktisch alles. Sneller kost meer.
Wat hotels aangaat zou ik het iets verder zoeken; meer richting Asok en Thong Lo (grofweg tussen Sukhumvit soi 22 en soi 55). Betere hotels voor hetzelfde geld en met taxi of skytrain ben je er zo voor 40 baht.
Sim: koop waar je wilt een sim, download de app van de betreffende provider (via wifi), registreer en zoek in de app naar datapackage. Ais bijv 1 week unlimited data voor 99 baht. Snelheid 2 mb. Voldoende voor praktisch alles. Sneller kost meer.
Laatst bewerkt: