- 1.083
- 22/02/22
- 1.306
Je hoeft toch helemaal niet "af te wachten" Yumi?
iedereen komt toch meteen aan de beurt op dit feestje? Al zijn er 50 man +
jij bent een zeer markant figuur, maar ik heb jou bij Bangalore nog niet gezien.
Maar blijf vooral roepen vanaf de zijlijn hoor. Zeer vermakelijk.
Ofwel heb je een slecht geheugen, ofwel heel veel fantasie. Hier even je eigen uitlatingen op dat gebied....
De ouwe Henry is op beide feestjes geweest. Op beide dagen was het lekker weer en zijn er matrassen naar buiten gehaald. En de ouwe Henry heeft inderdaad in de zon gelegen. Op beide dagen wilde ik mijn ellebogen niet gebruiken, en kon ik na ca. een uur á anderhalfuur mijn piemel gebruiken.
Voor mij helemaal prima.
Je zult je er vast wel weer op beroepen dat het "je hoeft toch helemaal niet af te wachten" sarcastisch bedoeld was en slechts onze vermeend overdreven positieve en verre van objectieve "sluikreclame" op de korrel nam, maar mijn aanwezigheid op dat feestje kan je toch moeilijk ontgaan zijn want afgaande op "de ouwe Henry is op beide feestjes geweest" hebben we minstens 1 editie gelijktijdig bezocht.
Dus aangenomen dat ook jij er daadwerkelijk was, zou het wellicht mogelijk zijn dat jij mij qua uiterlijk net zo min zou herkennen als ik jou? Of ben je wellicht zowel ver- als bijziend (je hebt de aanwezigen immers zowel van dichtbij als van een afstandje kunnen bewonderen)?
Tip, aangenomen dat de "ouwe Henry" inmiddels ook oude ogen heeft en wellicht aan een (nieuwe) bril toe is zou een bril met bifocale* glazen het overwegen waard kunnen zijn, kun je direct je oude posts teruglezen plus dat meerdere anderen mijn aanwezigheid wel gespot hebben (getuige hun verslagen) en dan hoef je ook niet meer vanaf de zijlijn te roepen dat een gangbang gefilmd gaat worden terwijl op de site te lezen valt dat dat niet zo is.
* Bifocale brillenglazen zijn glazen waarmee men zowel ver als dichtbij kan zien. Als iemand hypermetroop (verziend) of myoop (bijziend) is en daarnaast ook presbyoop (oudziend) is – dat wil zeggen dat hij een leesbril nodig heeft –, kan deze persoon bifocale glazen nemen".
Laatst bewerkt: