Bedankt, ik vermoede dit al. Wel jammer want ik val wel op Aziatische dames.Chinese roulette met de Chinese vrouwetjes. Boom is geen uitzondering.
Af en toe zit er een parel tussen de oesters maar wanneer je die gevonden hebt is die de volgende keer al weer verdwenen.
Complete epistels en evangelies zijn er hier al aan gewijd.
Conclusie is geef er je geld niet aan, spreek niet af. Ook niet als je getipt wordt hier op GR. Waarom? Omdat de kans groot is dat wanneer jij afspreekt, het haar moeder, schoonmoeder of de zuster van haar schoonmoeder kan zijn die in de deuropening staat. Als je geluk hebt. Meestal laten ze je binnen op de kamer via parlefoon ofzo en sta je al op de kamer als je tot de constatatie komt dat jouw meisje plots 50 j ouder blijkt te zijn met het lichaam van een vrouw waar reeds 38 kinderen uitgevallen zijn (raap es op aub, merci…).
Er is 1 manier om het tegen te gaan.
Nee 2.
1. Dat niemand meer zou ingaan op die advertenties.
2. Als het niet blijkt te zijn wat of wie er in de advertentie stond omdraaien en vertrekken.
In de beginperiode heb ik een mooie tijd beleefd met de komst van de Chineesjes. Maar na een paar maanden was de zoete sappige appel rot.
Stay away dus.