De dame is dan ook nog eens softwarematig afgeslankt, je kan het o.a. zien aan de de onderkant van het schilderij op de tweede foto en aan de vorm van het douchescherm op de eerste foto!Bewonder het knip & plakwerk in deze foto's...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe dame is dan ook nog eens softwarematig afgeslankt, je kan het o.a. zien aan de de onderkant van het schilderij op de tweede foto en aan de vorm van het douchescherm op de eerste foto!Bewonder het knip & plakwerk in deze foto's...
Een halve dag later en alweer verhuisd, nu naar Mechelen:Nog fake:
Jingjing (34 j) in Dendermonde en is ze van Hongaarse nationaliteit
Thai Masagge. Body to body. Big natuur boobs (DDcup)
Hello, I'm new Asia girl , this is my first time in Belgium. I am a friendly, respectable person, very clean, and a good atmosphere. Iwww.redlights.be
Anqi (23 j) in Sint-Truiden, hier is ze plots Singaporees:
Thai olie Masagge
Hallo heren, ik ben asia meid , met een geweldig lichaam waar je dol op zult zijn, zoals je kunt zien op mijn echte foto's. Ik beschouwwww.redlights.be
Deels zelfde foto's!
Voor de Franstaligen zit ze een beetje verderop, namelijk in BertemIk bied het beste van GFE en diensten aan zonder te haasten.
Ik bied het beste van GFE en diensten aan zonder te haasten. 100% echt, onafhankelijk en vriendelijk Hallo meneer, dank u voor uw bezoek.www.redlights.be
Ze is weer terug
Als je 100 % écht kloppen bedoelt, dan ga je geen enkel profiel vinden dat daaraan voldoet. De leeftijden, daar moet je doorgaans een heel flink pak bijtellen, 20 jaar en meer zelfs. Maar ook andere statistieken kloppen dikwijls niet (gewicht, cupsize,...). Sommige dames wisselen ook nog eens af en toe van nationaliteit...@Jaydeepee je hebt tijd over als je alleen de advertenties hier post die wel echt zijn Zijn ze er eigenlijk wel, de leuke Aziatische dames waarvan de foto en profiel wel kloppen
Dat verhaal van je over Mia/Brussel, komt op mij over dat de meiden gewoon op straat werken, en als er online eentje geboekt wordt gaat de organisatie een willekeurige dame vanaf straat ophalen en zet deze in het appartement neer. De dames zullen het straattarief krijgen, en de ronselaar het verschil tussen de online prijs en de straatprijs.
Ik heb vandaag nog eens een kans gewaagd. Helaas zoals te vrezen viel, de dame die ik te zien kreeg, leek in geen enkel opzicht op de foto's. Ik heb dus zoals steeds in zo'n geval rechtsomkeer gemaakt.Ik bied het beste van GFE en diensten aan zonder te haasten.
Ik bied het beste van GFE en diensten aan zonder te haasten. 100% echt, onafhankelijk en vriendelijk Hallo meneer, dank u voor uw bezoek.www.redlights.be
Ze is weer terug
Dat blijkt te kloppen. Ik moest toch nog in Brussel zijn vandaag. Er hingen een zestal Chinese dames rond in de onmiddellijke omgeving van de welgekende supermarkt, waaronder deze:Dat staat ook zo te lezen op Youppie, prijzen "op straat" zijn een stuk lager en dan nog onderhandelbaar.
Ah, nochtans altijd gedacht dat dit het gevolg was van een zwaartekrachtlens :Deze dame werd even flink afgeslankt met fotobewerkingssoftware. Je kan dit goed zien aan de zonnewering (links): [...]
Dat blijkt te kloppen. Ik moest toch nog in Brussel zijn vandaag. Er hingen een zestal Chinese dames rond in de onmiddellijke omgeving van de welgekende supermarkt,
Ik heb je PM gestuurd.Voor diegene onder ons die Brussel niet zo goed kennen; mag het adres vermeld worden ? Indien niet, kan je het via pm sturen.
Ik ben wel benieuwd om daar eens rond te wandelen en kijken of mijn smaak ertussen zit.
Zou dat adres ook graag weten ..Ik heb je PM gestuurd.
Er zal ook een kleurenfilter gebruikt zijn (lol) want volgens de beschrijving heeft ze blauwe ogen.Deze dame werd even flink afgeslankt met fotobewerkingssoftware. Je kan dit goed zien aan de zonnewering (links):
De vraies photos à Rocourt
J'aime découvrir de nouvelles sensations et de nouveaux fantasmes. Je suis charmante, sexy, douce, mignonne, avec le sens dewww.quartier-rouge.be
Deze dame, Angela of Meimei en soms nog andere namen, wel wat gefotoshopt, maar wel de echte dame en nog wel een knappe verschijning met fijne service. Ontvangt ook vaak in Brugge, ik denk dat ze zelfstandig werkt, aangezien ze eens vroeg wat het wilt zeggen, toen ze keertje haar whatsapp toonde.Deze dame werd even flink afgeslankt met fotobewerkingssoftware. Je kan dit goed zien aan de zonnewering (links):
De vraies photos à Rocourt
J'aime découvrir de nouvelles sensations et de nouveaux fantasmes. Je suis charmante, sexy, douce, mignonne, avec le sens dewww.quartier-rouge.be
gezien er "safe sex" bij staat, merk je meteen dat dit een andere advertentie is dan de meeste, waar zelfs nzc aangevinkt staatDeze dame, Angela of Meimei en soms nog andere namen, wel wat gefotoshopt, maar wel de echte dame en nog wel een knappe verschijning met fijne service. Ontvangt ook vaak in Brugge, ik denk dat ze zelfstandig werkt, aangezien ze eens vroeg wat het wilt zeggen, toen ze keertje haar whatsapp toonde.
1 van de weinigen, but she's the real thing...
gezien er "safe sex" bij staat, merk je meteen dat dit een andere advertentie is dan de meeste, waar zelfs nzc aangevinkt staat
Dit klopt niet. Het label 'safe sex' verschijnt als je geen seksuele handelingen zonder condoom of beflapje aanbiedt.Het label "Safe sex" is overigens een label dat RL tegen extra betaling aflevert aan de adverteerder, dus garantie biedt het absoluut niet.