Dat is ook mijn ervaring. De service van de Chineesjes is meestal ok, ze doen wat ze beloven. De hygiëne van de dames zelf is doorgaans goed, de panden waar ze ontvangen zijn dat soms niet, maar dat ligt aan de pooiers, niet aan de dames. De meeste houden zich ook aan de afgesproken tijd. Echt onvriendelijk of grof zijn ze ook nooit, eerder integendeel, ik heb wel ooit anders meegemaakt bij Roemeense en Russische dames, om over Afrikaanse en Latina's nog maar te zwijgen.Ik spreek enkel uit m'n eigen ervaring, maar kan niet klagen van de service of hygiëne bij chineesjes. Ook nooit eentje gehad die echt onvriendelijk of grof was, wat ik helaas niet kan zeggen van oostblok dames.
Ik zou zeggen, probeer gewoon...
Ivm je snel buiten te willen: de ene is de andere niet natuurlijk, maar ik kreeg meestal een massage of 2de keer aangeboden als er veel tijd over was. Nog een andere meisje begon gewoon uit zichzelf met mijn piet te spelen waar dan een 2de keer van kwam. Dat was vooral vroeger toen ik een uur boekte, ipv meestal 30min tegenwoordig, aangezien ik niet echt kom voor een babbel of gezelschap. Nu grijp ik meestal zelf al snel naar m'n kleren om m'n biezen te pakken.
Dat de profielen meestal langs geen kanten kloppen (de laatste maanden is dat naar mijn ervaring in 90 % van de gevallen) ligt ook niet aan de dames, maar aan de "tussenpersonen", zeg maar pooiers die dit handeltje organiseren. Ik heb geen probleem met een oudere dame, als die maar goed verzorgd is en doet wat ze belooft. Chineesjes van onder de 25 (zogezegd studentjes), ga je hier niet vinden en hoeven voor mij ook niet, maar ik verwacht wel een dame te zien te krijgen die overeenkomt met het profiel.
Wegblijven of toch minstens met de grootste omzichtigheid benaderen blijft mijn boodschap én rechtsomkeer maken als je ziet dat er iets niet klopt. Als we dat met zijn allen consequent doen, moet dat hopelijk vroeg of laat resultaat hebben. Dat geldt trouwens ook voor andere "circuits".