En nog een ludiek 'vervolgartikel':
https://pnws.be/antwerpse-onderzoeker-ze-gaf-me-een-kopstoot-omdat-ik-klaarkwam/
Daar stond de Antwerpenaar twintig minuten later weer op straat, tweehonderd euro armer en twee blauwe ogen rijker.
Een tijdje geleden
sprak P-magazine exclusief met een uit China afkomstig meisje van plezier. Zij deed ons uit de doeken hoe Chinese 'afgedankte' prostituees via Spanje in West-Europa terechtkomen en hier hun job op niet zo fraaie wijze behandeld worden door hun 'pooiers'.
Wij kregen toen bericht van 'Chinese dames-expert' Willem uit Antwerpen, dat hij eveneens aan een 'onderzoek' bezig was. Toen-ie ons deze week contacteerde om ons iets te vertellen, dachten we eerst dat hij een heus nieuw netwerk had blootgelegd, of iets van die slag. Dat was het echter niet…
"Ik heb altijd al een zwak gehad voor Aziatische meisjes", zo steekt Willem van wal. "Eens per maand doe ik een betaalde date. Vroeger deed ik steevast Thaise massagesalons. Voor vijftig euro extra kan je daar met de meeste dames all the way gaan."
"Enkele jaren geleden kwamen er in de stad echter plots heel wat Chinese en Japanse meisjes opduiken. Nu, ik leerde al snel dat die Chinese 'jongedames' van op de foto in hun advertenties, eigenlijk al dames van in de veertig waren. En die 'Japanse' meisjes, dat waren ook gewoon Chinese meiden op leeftijd."
"Omdat ik bij die Chinese privémeiden nooit kreeg wie ik dacht te krijgen, en dus altijd opgelicht werd, keerde ik maar terug naar de Thaise massagesalons. Maar omdat ik wel wilde weten wat er zich afspeelt in de sector, ik weet ook wel dat die meiden uitgebuit worden, bleef ik de advertenties op Redlights wel in het oog houden."
"Zo zag ik onlangs een advertentie van een Aziatische dame die in Aarschot ontving. Volgens haar advertentie was ze van Singapore, en ontving ze in een mooi huis met jacuzzi en al. Bij de advertentie stonden foto's van een Aziatische dame met een bijzonder mooi figuur, maar zonder gezicht. Dat leek me een teken dat deze advertentie 'echt' was en niks te maken had met die Chinese oplichtersbende. Omdat ik – toegegeven – door die advertentie wel goesting kreeg, besloot ik met haar af te spreken."
"Ik stuurde een WhatsApp en kreeg meteen een bericht terug met de prijs, 150 euro voor een uur, en wat ze zoal deed: al wat lekker was eigenlijk. Ik vroeg naar de jacuzzi, ik had wel zin om er een heerlijk uitgebreide date van te maken, en kreeg als antwoord dat die vijftig euro extra was. We spraken af die avond."
"Ik had me, aan de hand van haar omschrijving van haar advertentie, verwacht aan een mooi appartement. De woonst in kwestie leek echter meer op zo'n afzuipbar die al een tijd gesloten was. Ik met enigszins lood in mijn schoenen naar de deurbel."
"Er kwam een Aziatische meid opendoen. Ik zag onmiddellijk dat ze geen 23 was, zoals haar advertentie beweerde, maar eerder achter in de dertig, vooraan in de veertig. Toen had ik eigenlijk moeten terugkeren, maar in haar wit hemd, met daaronder geen broek, zag ze er erg appetijtelijk uit."
"Ik volgde haar naar haar kamer, waar ze geen woord Engels meer bleek te spreken. Het was dus duidelijk dat ik niet met deze dame had gecommuniceerd. Maar toch… ik had nog steeds goesting om met haar te rollebollen. Ik vroeg naar de jacuzzi, zij haalde er een vertaalapp bij. Nu, die 'jacuzzi' bleek een douche te zijn, al moest ik daar gelukkig niet voor bijbetalen. Toen vroeg ze, via haar vertaal-app, of ik het zonder rubbertje wilde voor vijftig euro extra. Dat had ik eigenlijk nog nooit gedaan, zonder rubber, en dat leek me ontzettend opwindend om het toch eens te doen en dus stemde ik in. Via haar vertaal-app liet ze me tot slot nog weten dat ik absoluut niet in haar mocht ejaculeren."
"Terwijl we bezig waren, voelde ik me zwaar in het zak gezet. Nu al haar kleren uit waren, bleek ze toch bijlange niet het strakke lijf van op de foto's te hebben. Bovendien: in haar advertentie, maar ook volgens de WhatsApp-berichten, deed ze aan 'French kissing'. Hoewel ik een propere jongen ben, kon er in de praktijk nog niet eens een kusje op de lippen af. Telkens ik met mijn gezicht dichter bij het hare kwam, draaide ze haar hoofd weg."
"Ik voelde me zwaar in het zak gezet. Ik had tweehonderd euro afgedokt om het met een zak patatten te doen, bij wijze van spreken. Ik wilde een soort van wraak nemen en kwam gewoon in haar klaar."
"Toen ze dat merkte, werd ze hysterisch. Ze duwde me van haar af, gaf me een kopstoot en gooide mijn kleren op de gang. Ik had tweehonderd euro betaald voor een uur, maar stond na twintig minuten weer op straat. Met een bloedneus – die later ook gebroken bleek – en twee blauwe ogen. Ik ga dus nooit meer naar de Chinese meisjes, want die zijn gevaarlijk."