tommer12321
Wandelaar
- 42
- 31/12/21
- 7

Sexy Chinese massage en meer. Hallo
Bonjour, Ik ontvang je graag voor massage en meer in mijn proper appartement. Orale sexe est mijn specialiteit. Le sexe, c'est

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMan lees toch de reviews, het is allemaal fake. Ik heb het een vijftal keer uitgetest en geloof me het is nep, spendeer dus je zuurverdiende centjes ergens anders.Iemand onlangs nog langs geweest?![]()
Bonjour, Ik ontvang je graag voor massage en meer in mijn proper appartement. Orale sexe est mijn specialiteit. Le sexe, c'estwww.redlights.be
Al 10x een selfie gevraagd metMan lees toch de reviews, het is allemaal fake. Ik heb het een vijftal keer uitgetest en geloof me het is nep, spendeer dus je zuurverdiende centjes ergens anders.
Waar haal je dit vandaan? Die advertentie is wel degelijk echt.Man lees toch de reviews, het is allemaal fake. Ik heb het een vijftal keer uitgetest en geloof me het is nep, spendeer dus je zuurverdiende centjes ergens anders.
Loop maar met je ….. tegen de muur ,dan weet je wat juist is en wat nietWaar haal je dit vandaan? Die advertentie is wel degelijk echt.
Ik heb m'n ... er al in gestoken.Loop maar met je ….. tegen de muur ,dan weet je wat juist is en wat niet
In de muurIk heb m'n ... er al in gestoken.![]()
FYI, Je Oost-Vl url is dezelfde als Lisa (Schoten)Veel wandelaars en ik hebben vaak slechte ervaringen met neppe chinese advertenties. Ik heb de afgelopen jaren tientallen chinese dames bezocht en dit zijn de dames die wel ECHT zijn.
Antwerpen:
Service 6/10![]()
Bonjour, Ik ontvang je graag voor massage en meer in mijn proper appartement. Orale sexe est mijn specialiteit. Le sexe, c'estwww.redlights.be
Service 7/10![]()
Chinese Beibei Lief en schattig meisje
Beste heren, mijn naam is Beibei .Lief en schattig meisje, wil je me leren kennen? Aarzel niet, neem dan contact met mij op.www.redlights.be
Service 8/10Lisa big tits. Asian
Hello, gentlemen, I am very beautiful and have a beautiful body, allowing you to spend unforgettable moments of relaxation. I am verywww.redlights.be
Wallonie
Service 9/10
Oost-Vlaanderen
Service 9/10Lisa big tits. Asian
Hello, gentlemen, I am very beautiful and have a beautiful body, allowing you to spend unforgettable moments of relaxation. I am verywww.redlights.be
Limburg
Service 4/10![]()
I'm Weiwei, the sexy tattoo girl trio anal
Hallo, ik ben een mooie vrouw. Met een onberispelijke hygiëne kun je een heel speciaal moment met mij doorbrengen. Mijn foto'swww.redlights.be
9/10![]()
Anna China
Hello gentleman i am very beatififul and have a perfect body , allowing you to spend unforgettable moments of relaxation . I am verywww.redlights.be
Service 8/10![]()
Luxi Hot China Gril.anal
Hi I'm Luxi I'm 26 years old I'm new here and I'm looking forward to it!! Are you looking for an exotic date with a hotwww.redlights.be
Henegouwen
Service 7/10![]()
Zora sexy girl
Hello, sexy hot asian goddess, watch out for your desires, I am waiting for you to fulfill your desires in an intimate and warmwww.quartier-rouge.be
Dit zijn natuurlijk mijn eigen ervaringen, het kan bij sommige dames natuurlijk minder zijn omdat er geen klik is.
Deze spreekt me wel aan, wat denk je ?Dankjewel,
Ik zal de lijst zo recent mogelijk te maken. Ik ga wekelijks 2 keer naar de dames. Ik hoop dat jullie iets aan mijn lijst hebben
Mooi werk! De meeste van je scores komen ook overeen met mijn ervaringen, ook al heb ik de dames soms elders bezocht. Zoals iedereen intussen weet, verhuizen ze gedurig.Veel wandelaars en ik hebben vaak slechte ervaringen met neppe chinese advertenties. Ik heb de afgelopen jaren tientallen chinese dames bezocht en dit zijn de dames die wel ECHT zijn.
Antwerpen:
Service 6/10![]()
Looks 8/10
Service 7/10![]()
Chinese Beibei Lief en schattig meisje
Beste heren, mijn naam is Beibei .Lief en schattig meisje, wil je me leren kennen? Aarzel niet, neem dan contact met mij op.www.redlights.be
Looks 8/10
Service 8/10Lisa big tits. Asian
Looks 4/10
Wallonie
Service 9/10![]()
Clara 100% REAL VIDEOCALL PROOF
My name is Clara Hallo mijn liefste, heel ondeugend en sletterig mooi meisje met een zachte en zachte huid, heel hete en discretewww.redlights.be
Looks 10/10
Oost-Vlaanderen
Service 9/10![]()
nieuw chinees meisje
Hallo allemaal, mijn naam is una. Ik ben hier voor de eerste keer, en ik kijk ernaar uit om met jullie te genieten van het moment vanwww.redlights.be
Looks 9/10
Limburg
Service 4/10![]()
I'm Weiwei, the sexy tattoo girl trio anal
Hallo, ik ben een mooie vrouw. Met een onberispelijke hygiëne kun je een heel speciaal moment met mij doorbrengen. Mijn foto'swww.redlights.be
Looks 2/10
Service 9/10![]()
Anna China
Hello gentleman i am very beatififul and have a perfect body , allowing you to spend unforgettable moments of relaxation . I am verywww.redlights.be
Looks 8/10
Service 8/10![]()
Luxi Hot China Gril.anal
Hi I'm Luxi I'm 26 years old I'm new here and I'm looking forward to it!! Are you looking for an exotic date with a hotwww.redlights.be
Looks 6/10
Henegouwen
Service 7/10![]()
Zora sexy girl
Hello, sexy hot asian goddess, watch out for your desires, I am waiting for you to fulfill your desires in an intimate and warmwww.quartier-rouge.be
Looks 7/10
Dit zijn natuurlijk mijn eigen ervaringen, het kan bij sommige dames natuurlijk minder zijn omdat er geen klik is.
Foto's gekocht? Dat betwijfel ik, de nepfoto's zijn gewoon gepikt van het internet.Tegenwoordig worden er foto's uit china gekocht. Verder zie je dat de foto bewerkt is met een beautycam. Dus vraag voor de zekerheid een selfie met jou naam erop en datum. Videobellen gaat niet lukken want ze heeft een telefonist.
Klopt! De meeste meiden heb ik dan ook bezocht in Antwerpen, Limburg, Vlaams Brabant en Wallonië.Mooi werk! De meeste van je scores komen ook overeen met mijn ervaringen, ook al heb ik de dames soms elders bezocht. Zoals iedereen intussen weet, verhuizen ze gedurig.
Wat je zegt klopt heel vaak, dat is ook mijn ervaring. Zelfs als de foto's echt zijn en de service goed, heb je kans dat wanneer je de volgende keer op dezelfde advertentie reageert, je toch een andere dame gepresenteerd krijgt. Ik maak in zo'n geval rechtsomkeer. Anderzijds moet ik collega Bobbynachos bijtreden. Met enkele dames die hij oplijst (Mimi, Lisa, Luxi, Mimi, Anna) heb ik al herhaaldelijk goede ervaringen gehad én het zijn telkens ook de dames uit de advertenties. Het neemt niet weg dat het altijd oppassen geblazen zal blijven met dit Chinese circuit.Scores zijn bullshit. Foto's en namen worden hergebruikt. Laura uit Turnhout is bv niet de Laura die in Brecht zat met dezelfde foto's etc.. het is een loterij en velen laten zich vangen.. Als ik dvp kies xil ik zeker zijn. De intentie is goed maar het switchen maakt alles moeilijk. Is niet meer de moeite om ze te kiezen. Zelfs de zuid Amerikanen van vlimmeren beginnen dit nu ook te doen
Ik denk dat je van een kale reis terug komt ( behalve hun kutje is niet kaal )100% echt... Zou het waar zijn?![]()
Coco Het nieuwe meisje is 100% echt
Hallo schat, ik ben een nieuw meisje hier, ik ben 23 jaar oud, onafhankelijk, nieuw en erg gemeen! Laat me weten dat alles over mijwww.redlights.be
Iemand ervaring?
Ze gebruikt echte foto's, werkt independent, etc ... maar is wel al aan haar 3de naam toe : na Mimi en Nini is het nu dus Clara.Clara werkt independent. Ze heeft geen baas. Ze heeft aangegeven te blijven waar ze nu is.
![]()
Clara 100% REAL VIDEOCALL PROOF
My name is Clara Hallo mijn liefste, heel ondeugend en sletterig mooi meisje met een zachte en zachte huid, heel hete en discretewww.redlights.be
Ze heeft haar naam veranderd omdat een ander Aziatisch meisje haar naam gebruikte in hetzelfde hotel.Ze gebruikt echte foto's, werkt independent, etc ... maar is wel al aan haar 3de naam toe : na Mimi en Nini is het nu dus Clara.
Waarom ze steeds andere namen gebruikt is voor mij alvast een raadsel.