Ik had dit weekend contact met een schoontje.
Het profiel van Angela (23 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32465907748.
www.redlights.be
Centrum Antwerpen in de buurt van de Suikerrui. Vanwege het gekende probleem stuurde ik een berichtje vooraf of ze er echt uitzag zoals op de foto's. Ze maakte zich kenbaar via Whatsapp, we videobelden even en ik zag meteen dat het goed zat. Als je wil afspreken wees dan snel. Binnen 2 weken wordt ze verplaatst. De dame spreekt ook Spaans zoals ons eerder ook al was opgevallen bij anderen. Ze heeft 5 j in een massagesalon gewerkt in Barcelona. Haar Engels is beperkt maar zeker voldoende om goed te communiceren.
Een aparte recensie : zie ik het nut niet van in. Binnen 2 weken is ze weer weg.
De ontvangst was hartelijk ook al stond ik er 10 min te vroeg, ik werd meteen binnengelaten en via sms de weg gewezen, stap voor stap, waar in het gebouw ik precies moest zijn. Een liefdevolle begroeting inclusief een kus vol op de mond. De sex was niet slecht maar ook niet uitzonderlijk, de blowjob die er aan voorafging was dat wel. Hemels, intens, nat en diep. Eenmaal het condoom er op gebruikte ze te veel glijmiddel naar mijn zin. Maar ja : "pussy hurt".
Ik nam ze missionaris, doggy, cowgirl, reverse cowgirl & terug doggy waarbij ik haar bij de onderarmen vast nam en voorover liet hangen. Haar neus net boven het bed. Eindigde met het vastnemen in doggy van haar bovenarmen, haar rug volledig tegen mij getrokken haar hoofd in mijn nek. De 2 laatste standjes vond ze zeer opwindend zei ze. Ikzelf vond het ook en de andere posities waren veeleer een saaie les in kinetische mechanica. Geen spatje vuur en met het idee van "klant nr xx vandaag".
Daarom nam ik het initiatief over. Op het eind kwam ze zeer goed los en was het ook een totaal ander soort seks. Ook tongkussen en niet ééntje en ook niet met slechts het tipje van de tong. Nee, vol en heel lekker. Deze meid kreeg er zin in.
Na de feiten kreeg ik nog een niet proffesionele massage. Het ijs was wel gebroken. Sowieso heb ik een streepje voor als ik vertel over mijn Aziatisch restaurant, Aziatische vrouw, wat gerechten laten zien die we hebben, etc….
Al met al een leuke date, niet top maar zeker niet slecht.
Mooi figuur, mooie snoet en iets meer tijd gekregen dan voorzien.