- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7189141-aysha
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De communicatie voor de afspraak ging goed. Duidelijk antwoord op de vragen. Bij aankomst ging het app-verkeer stroef. Vertraagde antwoorden. Na 15 min besloot ik om weg te gaan. Op dat moment kreeg ik weer een bericht. Twijfelde. Toch gegaan en geen spijt gehad.
Ze ontvangt in een (studenten) studiocomplex in de Bijlmermeer. Interieur was ok. De video geeft een stukje weer.
Aysha is de mooie meid van de fotos. Ze is lief. Haar lichaam is normaal. Platte buik. Geen afgetrainde strakke gym-babe voor de verandering.
Haar Engels is redelijk. Ze komt goed uit haar woorden. We hadden een leuk gesprekje gehad.
Beffen en anaal waren niet haar dingen. Zoenen deed ze lekker (lippiercing). Oraal was geweldig. Gevarieerd met tong en ballen meegenomen.
De daad was ook fantastisch. Ik neem graag de voortouw. Ze deed goed mee.
Ze ontving de cif erg goed. Deinsde niet terug. Stak zelfs haar tong uit en wilde ook wat op haar mooie borsten.
Herhalingsrisico is groot.
Ze ontvangt in een (studenten) studiocomplex in de Bijlmermeer. Interieur was ok. De video geeft een stukje weer.
Aysha is de mooie meid van de fotos. Ze is lief. Haar lichaam is normaal. Platte buik. Geen afgetrainde strakke gym-babe voor de verandering.
Haar Engels is redelijk. Ze komt goed uit haar woorden. We hadden een leuk gesprekje gehad.
Beffen en anaal waren niet haar dingen. Zoenen deed ze lekker (lippiercing). Oraal was geweldig. Gevarieerd met tong en ballen meegenomen.
De daad was ook fantastisch. Ik neem graag de voortouw. Ze deed goed mee.
Ze ontving de cif erg goed. Deinsde niet terug. Stak zelfs haar tong uit en wilde ook wat op haar mooie borsten.
Herhalingsrisico is groot.
Laatst bewerkt: