Jantje1980
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
Na de trio met Nena (10K2) afgelopen maandag kon ik niet wachten om Ayla een keer voor mezelf te hebben.
Zojuist genoten van een heerlijke, vriendelijke, en bovendien ongelooflijk lekkere volle Ayla.
De details houd ik voor mezelf, maar ze heeft er een fan bij! Ze geilt je enorm op en heeft een heeerlijke grote en strakke kont. Doggy klaarkomen met het uitzicht op zo'n kont is een feestje van ongelofelijke proporties en ik kwam dan ook onwaarschijnlijk snel.
Een absolute schat; ze is er elke dag vanaf 12-13 uur tot in de avond. Mij gaat ze zeker terugzien!
Zojuist genoten van een heerlijke, vriendelijke, en bovendien ongelooflijk lekkere volle Ayla.
De details houd ik voor mezelf, maar ze heeft er een fan bij! Ze geilt je enorm op en heeft een heeerlijke grote en strakke kont. Doggy klaarkomen met het uitzicht op zo'n kont is een feestje van ongelofelijke proporties en ik kwam dan ook onwaarschijnlijk snel.
Een absolute schat; ze is er elke dag vanaf 12-13 uur tot in de avond. Mij gaat ze zeker terugzien!