- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 15
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/pretty-thai-trans.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Aya is een Thaise trans die ontvangt op een appartement Brugge, dichtbij t Zand.
Cantact verloopt via WA chat en je krijgt duidelijk overzicht van de vele mogelijkheden: massage, sex, …
Aya is groot, slank, heeft erg lang zwart haar. Ze heeft een vol gezicht, heel mooie borsten, en mooie harde pik van 15cm.
Ze is duidelijk de dame van de fotos op RL, al was de makeup ditmaal iets anders.
Ze is een knappe dame en heeft ook iets kwajongens-achtig.
Afspraak maken ging heel vlot en de ontvangst was hartelijk. Ze is best grappig en spreekt goed engels.
Ze begint me te kussen, op de mond (zonder tong) en over mijn lichaam.
Al gauw neem ik haar pik in de mond die mooi hard wordt. Ze vind het duidelijk fijn gepijpt te worden.
Ze neukt me eerst zachtjes, daarna dieper, zoals ik t graag heb, met haar bovenop.
Ze speelt intussen met mij, en na een tijdje kom ik heerlijk klaar, met haar pik diep in me.
Nadien nog een leuke babbel.
Herhalingsgevaar erg groot. Ik ga ook eens de massage proberen.
Cantact verloopt via WA chat en je krijgt duidelijk overzicht van de vele mogelijkheden: massage, sex, …
Aya is groot, slank, heeft erg lang zwart haar. Ze heeft een vol gezicht, heel mooie borsten, en mooie harde pik van 15cm.
Ze is duidelijk de dame van de fotos op RL, al was de makeup ditmaal iets anders.
Ze is een knappe dame en heeft ook iets kwajongens-achtig.
Afspraak maken ging heel vlot en de ontvangst was hartelijk. Ze is best grappig en spreekt goed engels.
Ze begint me te kussen, op de mond (zonder tong) en over mijn lichaam.
Al gauw neem ik haar pik in de mond die mooi hard wordt. Ze vind het duidelijk fijn gepijpt te worden.
Ze neukt me eerst zachtjes, daarna dieper, zoals ik t graag heb, met haar bovenop.
Ze speelt intussen met mij, en na een tijdje kom ik heerlijk klaar, met haar pik diep in me.
Nadien nog een leuke babbel.
Herhalingsgevaar erg groot. Ik ga ook eens de massage proberen.