Recensie Axelle, Dreamgirls, Kortrijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat erg dat jullie dit zelfs kunnen typen ? Ik zelf ben een dame (zaakvoerder) en zou zoiets nooit doen !! Iedereen hier werkt omdat ze het zelf willen !!! Beschamend om dit te denken zelfs...
Ik kwam reeds een drietal keren bij DG langs en telkens tevreden vertrokken. Een keertje is me in het bijzonder bijgebleven...Nina. Prachtige dame met veek goesting!
 
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik had voor een uurtje geboekt, 140 euro neergeteld, en vol verwachting, in de kamer aangekomen me ontkleed en wachtte eventjes op bed, de deur ging open, en dacht dat ik met een smile zou verwelkomt worden, doch het was verre van een smile, ik kreeg een gevoelloze blik, eerst werd mijn heer onderworpen aan het obligatoire wasje, dan samen op bed, doch het eerste wat ze zei : zoenen doe ik niet, ok dacht ik, dit begint al goed, ze begon wat aan mijn heer te trekken, anders kan ik het niet omschrijven, het was echt trekken zoals aan een elastiek, en in mijn ballen te knijpen al ware het biljartballen, dit vond ik niet leuk, dan maar mij omgedraaid en gevraagd om mij wat te masseren, ik gaf aan dat hoog tussen de benen inmasseren me kon plezieren, in plaats van een heerlijk erotisch gevoel , kreeg ik een beetje massage terhoogte van knieholte en het einde van de broekpijpen van een zomerse korte broek, weeral een tegenvaller, dan me terug maar omgedraaid en ik stelde voor ipv aan mijn heer te trekken , dat ze misschien me kon pijpen om er wat leven in te krijgen, maar dat zag ze niet zitten zei ze, daar hij nog niet stijf was, en zo belandden we in een vicieuze cirkel (trekken -knijpen, niet aangenaam, dus niet stijf, maar niet stijf, dan van haar kant niet pijpen) na 20 minuten ben ik dan maar opgestapt.
Moraal van het verhaal : dit meisje is absoluut niet geschikt voor deze job (gevoelloos, doet alles tegen haar zin, kent de basis niet van erotische handelingen, ik stel me de vraag, doet dit meisje deze job uit haar vrije wil...)
Helaas had ik dezelfde indruk, maar in dit etablissement mag je niet klagen zonder dat de eigenares boos wordt en dreigt de politie te bellen als je iets negatiefs over haar etablissement zegt...een gekkenhuis...
 
Werkt Axelle nu bij Margot? Of is dit tijdelijk, tot de nieuwe DGK opent?


Yup, denk zelfs dat het niet eens tijdelijk is. Ook funny dat bij Margot haar leeftijd in tegenstelling tot bij Dreamgirls wel correct staat. Nu nog wat betere service en ze komt er misschien nog wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan