Ik ben meerder malen bij deze salon geweest https://auroramassages.nl/ bij verschillende dames. Ze doen hun werk goed helaas voelt het bij de meeste zakenlijk en is er geen klik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben nu bij 4 verschillende dames geweest, en 1 van de dames bood me meer aan.Doen ze ook extra's?
Als het goed is is het wel toegestaan ik betaalde voor een pijpbeurt 40 euro extra een paar jaar geledenIk ben nu bij 4 verschillende dames geweest, en 1 van de dames bood me meer aan.
Ik weet alleen niet of dit toegestaan is bij Aurora, en of ik dan ook hier zo mogen vermelden welke dame dit is?
Zelf ben ik er niet op ingegaan bij deze dame, dus ik kan je niet helpen of het de moeite waard zou zijn geweest.
volgens mij was ze rond de 35 of ouderBen wel benieuwd naar Natasja. Oosteuropese invloeden klinkt prima, hopelijk geen siliconen en is deze dame nog a/d jonge kant v/h spectrum…!? Heel benieuwd naar jullie ervaringen.
[h4][/h4]
Vroeger was ze ook een stuk slanker en vriendelijkerDonderdag bij Jane geweest. Helaas ook de ervaring dat er geen klik is met de dame. De massage was ook niet top. B2b alleen met de botsten over de rug verder niet. En als je wat tegen haar zei kreeg je amper reactie. Ze zat ook vreselijk op de klok te kijken ik had echt het idee dat ze geen zin had. Voor mij is dit het laatste bezoek geweest aan deze salon.
Natasja is leuk, pools, spreekt perfect nederlands en alles is naturel in mooie passende proporties. Ze is begin 30 volgens mij.Ben wel benieuwd naar Natasja. Oosteuropese invloeden klinkt prima, hopelijk geen siliconen en is deze dame nog a/d jonge kant v/h spectrum…!? Heel benieuwd naar jullie ervaringen.
[h4][/h4]
Thanks, ga ik zeker een x bij langsNatasja is leuk, pools, spreekt perfect nederlands en alles is naturel in mooie passende proporties. Ze is begin 30 volgens mij.
zeker jammer, iemand idee waar of en waar ze nog ontvangt?O Alita vertrokken ja? Dat dat ik niet goed had gekeken afgelopen week. Erg jammer. Leuke dame en fijn om die over je lijf te voelen kronkelen.
Dat zou ik ook graag weten. Helaas heb ik geen infozeker jammer, iemand idee waar of en waar ze nog ontvangt?
Ben ook benieuwd. Ik vind eenmaal binnen de keuze uit massages enorm. Vraag me echt af of er echt zoveel verschil zit in de enorme keuzelijst qua massagevormen: tantra, tantra+, tantra ultra enz.paar jaar geleden ooit eens geweest. Hele mooie en zeer lieve jonge en enthousiaste vrouw van half 20. super leuke klik mee. na een maand wilde ik terug en werkte ze er niet meer. daarna nog een aantal keer geweest maar ik herken het zakelijke en klokkijken wel idd. misschien binnenkort nog eens terug. Heeft iemand ervaring met Jolie? Ik wil haar wel eens bezoeken. maar ze is er altijd op dagen dat ik niet kan helaas
Jolie
Jolie, een mooie, slanke brunette. Haar hobby heeft ze gevonden en krijgt er geen genoeg van. Ik hoop, jij ook …auroramassages.nl
Doet sterre extra service,?Anouk heb ik 2x gezien, onder de indruk tijden de eerste massage met haar. Intiem, GFE.. en als je van grote saggy boobies houdt…? DE 2e ervaring was een stuk minder en herken het zakelijke dat @amityvale noemt. Sterre is een toppertje, heerlijk stout met een prachtig lijfje, alleen helaas al lang uit de roulatie… Mijn 1e ervaring bij AM was met Melody die 'sneetje rijden' heel letterlijk nam… jammer genoeg nooit meer gezien. Ga binnenkort weer eens langs om te zien of er leuke nieuwe dames zijn, to be continued…