- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7941645-asya
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Het is het meisje van de foto. Er zit een filter op de foto's, maar in het echt is ze nog erg mooi. Ze is ong 1.70. Mooi gevormd lichaam. Zachte natuurlijke cup B.
Het was een geweldige beleving. Haar Engels is zeer goed. Eerst wat gekletst. Gelachen. De connectie opgebouwd en daarna de spanning. De beste zoensessie die ik ooit heb gehad (tz). Ze heeft geweldige zachte dikke lippen. Ik wil wel een heel uur met haar zoenen. Mijn lichaam werd ook verwend door die lippen.
Oraal was geweldig (pzc, ik ben geen voorstander van turbo zuigkracht). Erg gevarieerd. De ballen worden meegenomen.
De daad was ook fantastisch. Verschillende standjes.
Herhalingsgevaar: 100%
Het was een geweldige beleving. Haar Engels is zeer goed. Eerst wat gekletst. Gelachen. De connectie opgebouwd en daarna de spanning. De beste zoensessie die ik ooit heb gehad (tz). Ze heeft geweldige zachte dikke lippen. Ik wil wel een heel uur met haar zoenen. Mijn lichaam werd ook verwend door die lippen.
Oraal was geweldig (pzc, ik ben geen voorstander van turbo zuigkracht). Erg gevarieerd. De ballen worden meegenomen.
De daad was ook fantastisch. Verschillende standjes.
Herhalingsgevaar: 100%
Laatst bewerkt: