- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/full-anal.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Wat een bom is deze! Super verlegen maar bij aansturen veranderd deze Venezolaanse meid volledig. Spreekt geen woord Nederlands of Engels alleen maar Spaans. Met mijn gebrekkig Spaans toch kunnen communiceren.
Ze ontvangt in Lokeren in buurt van het station. Niet echt heel discreet wel makkelijk parkeren. Bij aankomst doet ze de deur open in alleen haar string. Super mooi lichaam.
Bij de kamer aangekomen was het even akward want ze is echt heel verlegen. Je moet zelf initiatief nemen. Ze begon met haar versiertrukjes (strelen kussen ect.). Haar kussen kan niet en is echt het enigste waarschijnlijk. en toen begon het pijpen en dit was echt top! Na 5-10 min doggy, missionaris en on top genomen te hebben heeft ze mij klaar gepijpt. Helaas niet in de mond . Hopelijk blijft ze een tijdje en zal er zeker nog is terug gaan.
Ze ontvangt in Lokeren in buurt van het station. Niet echt heel discreet wel makkelijk parkeren. Bij aankomst doet ze de deur open in alleen haar string. Super mooi lichaam.
Bij de kamer aangekomen was het even akward want ze is echt heel verlegen. Je moet zelf initiatief nemen. Ze begon met haar versiertrukjes (strelen kussen ect.). Haar kussen kan niet en is echt het enigste waarschijnlijk. en toen begon het pijpen en dit was echt top! Na 5-10 min doggy, missionaris en on top genomen te hebben heeft ze mij klaar gepijpt. Helaas niet in de mond . Hopelijk blijft ze een tijdje en zal er zeker nog is terug gaan.