- 303
- 10/07/21
- 43
weet ik nog niks over de foto's van de dames en hoe oud ze zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGebeurde bij mij hetzelfde, eerst een oudere onaantrekkelijke aangeboden gekregen, daarna de aantrekkelijke. Lijk meer op een verkoop tactiek.Weekje geleden langs geweest werkte in de buurt soort van, in de avond aan de overkant geparkeerd aangebeld en een oude dame deed open 80€ 1 uurtje aangeboden massage en na 5 min vroeg ze of ik btb wilde met blazen, dat wilde ik wel maar niet van haar... weer min later nam een andere dame het over van haar gelukkig ze zag er niet verkeerd uit 100€ btb + blazen
Massage was ok veel ballen aaien en toen was ze bezig met uitkleden en ging naakt op me liggen, ze heeft mooie borsten lekker zacht en omdraaien dan maar ze begon gelijk met pussy sliding was even bang dat ie erin zou gaan bij haar maar dat gebuerde gelukkig niet.
Dan was het tijd voor blazen zc wat ze best goed deed en kwam klaar maar vangde het gelijk op met natte doekjes, al met al niet slecht maar ook niet heel super ging met een goed gevoel weg denk zker dat er veel meer mogelijk is.
Naam van de dame weet ik niet ! Niet naar gevraagd was zker boven de 40 heeft een mooie glimlach en borsten.
Vlgs mij ligt het gewoon aan het aanbod in de salon. Dit draadje gaat over de gehele salon.Nu worden in dit topic steeds wisselende dames beoordeeld, niet handig toch?