Recensie Ashley. Huize Fleur. 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lees ik nu dat Ashley weg gaat bij Fleur? Jammer zeg. Wilde haar graag eens bezoeken. Maar zag laatst ook dat ze ineens blond haar heeft. Niet helemaal mijn cup of tea, dus had al enigszins twijfels gekregen 😅
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/ashley/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Ashley geweest. 😄👌 Een knappe dame, waar ik een fijne klik mee had.
Gelukkig is het me net op de valreep nog gelukt een afspraak te maken. Helaas is ze inmiddels dus gestopt bij Fleur.

Daarom een korte review.
Op de foto's was natuurlijk al te zien dat ze een mooi figuur heeft. Maar bij binnenkomst was ik blij verrast door het totaalplaatje. Ze heeft ook nog een knap koppie! En vooral een erg mooie mond, met volle lippen. 🤩
Tijdens onze date hebben we dan ook heerlijk gezoend. "Je kunt echt lekker zoenen" zei ik tegen haar. Ze beantwoordde mijn compliment met: "Jij ook!" en "Dat lukt niet met iedereen hoor". Leuk om te horen natuurlijk. ☺️
We hebben een paar verschillende standjes gedaan, waarbij het initiatief af en toe meer vanuit mij moest komen. Zoals in eerdere reviews al aangehaald kan ze een klein beetje afwachtend zijn (misschien alleen bij een eerste afspraak?). Maar ik vond dat geen probleem verder.
Ik merkte wel al vrij snel dat de standjes waarin we konden zoenen toch het lekkerst waren. 😅 Dus uiteindelijk weer terug in missionaris.... en zo, heerlijk, al zoenend, intens klaargekomen 🔥🥵

Na afloop nog even liggen kletsen. Over vanalles en nog wat. Tot ze ineens riep: "O shit we moeten aankleden" hahaha. De tijd vliegt voorbij als je plezier hebt! 😆

Ashley, bedankt voor de gezellige en lekkere date! Ik wens je het allerbeste in de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan