OmgevingRDM
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 22
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/8451775-ashley#overview
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ben vanavond langs geweest. Ik zie al jaren dit profiel online staan, maar ik twijfel altijd: is het wel echt? is het de afstand waard? Vanavond dacht ik: ik waag toch eens een poging. Ik kan jullie vertellen met succes! Het bleek inderdaad de dame van de foto's te zijn en de foto's zijn niet bewerkt.
Er deed een leuke verschijning de deur open. Ze sprak goed Engels, maar als je een woordje Spaans kunt spreken, dan ga je zeker een leuke tijd tegemoet. Ze is een prima gesprekspartner, de tijd vliegt voorbij.
In het begin heeft zij mij een beetje afgetrokken waarna ze over ging tot een heerlijke pijpbeurt. Deze was maar van korte duur, want ze kreeg al snel van mij een pijpbeurt. Geloof me.... de foto's liegen niet....
Vervolgens heeft ze mij in diverse standjes genomen, maar ze is ook bereid om genomen te worden in haar kleine kontje. Uiteindelijk kwam ik zo heerlijk klaar
Na afloop was er mogelijkheid om even te douchen en nog wat na te kletsen. De tijd was al op, maar ik kon nog even gezellig blijven. Een klokkijkster was ze bij mij dus zéker niet. Terwijl ze alvast wat mensen appte, heb ik nog een momentje gepakt om met haar geweldige tool te spelen. Ze eindigde de avond met een gigantische lading zaad over haar én mij heen.
Herhalingsgevaar? Helaas wel, want het kost klauwen met geld, maar elke euro waard!
Er deed een leuke verschijning de deur open. Ze sprak goed Engels, maar als je een woordje Spaans kunt spreken, dan ga je zeker een leuke tijd tegemoet. Ze is een prima gesprekspartner, de tijd vliegt voorbij.
In het begin heeft zij mij een beetje afgetrokken waarna ze over ging tot een heerlijke pijpbeurt. Deze was maar van korte duur, want ze kreeg al snel van mij een pijpbeurt. Geloof me.... de foto's liegen niet....
Vervolgens heeft ze mij in diverse standjes genomen, maar ze is ook bereid om genomen te worden in haar kleine kontje. Uiteindelijk kwam ik zo heerlijk klaar
Na afloop was er mogelijkheid om even te douchen en nog wat na te kletsen. De tijd was al op, maar ik kon nog even gezellig blijven. Een klokkijkster was ze bij mij dus zéker niet. Terwijl ze alvast wat mensen appte, heb ik nog een momentje gepakt om met haar geweldige tool te spelen. Ze eindigde de avond met een gigantische lading zaad over haar én mij heen.
Herhalingsgevaar? Helaas wel, want het kost klauwen met geld, maar elke euro waard!