Vorige week bij haar geweest, glimlach en een kus bij binnenkomst zoals altijd goedlachs en goed humeur, ik ook btw !
Gingen ons uitkleden en tijdens het wassen likte ze al aan mijn ballen, ik wil je geile pik proeven zei ze, nou ik zei ga op het rand van het bed zitten en dan steek ik hem in je mondje, gretig likte ze mijn eikel en pik, ging er diep in, ik hield haar hoofd strak om mijn pik, ze kokte ervan en slijm liep langs mijn pik en ballen, ook dat likte ze op. Ze ging op handen en voeten zitten en vroeg mij haar kontje te pakken, ik duwde hem er rustig in, maar door die al zeiknat was gepijpt ging dat vrij makkelijk, neuk mij hard zei ze, en ik beukte er op los, harder harder geil riep ze van genot, ze draaide zich om en nam mijn pik weer in haar mondje…. Ze likte hem helemaal schoon van onder naar boven, toen likte ik haar kutje gretig mijn tong tegen haar clitje en diep in haar kutje, ook ff rimmen vond ze lekker, en erna mij rimmen diep met het tongetje erin…toen bovenop en reed ze op mijn pik, cowgirl en reverse cowgirl heerlijk en tegelijk kneep ze zichzelf in haar borsten die heen en weer klapte zo hard beukte ik haar kutje !
Ik moest komen maar hield het in, even rustig aan en toen harder doggy style neukte ik haar van achter kontje en kutje, ooooohhhh geil pak me hard riep ze! Ik moest komen en spoot na hard rammen het kutje van der helemaal vol met mijn zaad, het liep eruit op het bed en de handdoek….. even schoonmaken zei ik, nee ik wil je zaad proeven en zij likte me schoon.
Even babbelen wassen wat zoenen nog en gegaan.
Heerlijke ervaring weer.
Top dame.