Waardeloos. Achteraf zegt ze nog: "it's too late for sex." Dat had ze me wel eens mogen zeggen voordat ik er binnen stapte, want de seks was inderdaad belabberd.
Het begon er al mee dat ze moeilijk begon te doen over aan haar lichaam te zitten. Ze probeerde me te dirigeren om te gaan liggen, zodat ze meteen met pijpen kon beginnen, maar ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik even aan haar mooie lijfje wilde zitten. Na enige discussie ging ze dan toch naast me liggen, waarna ik haar borsten begon te beroeren. Maar toen ik er met mijn mond heen ging, was het weer meteen discussie. Dat kon niet, gevoelig, mag niet. Aan haar poesje mocht ik ook al niet komen. Ik kon helemaal niet opgewonden worden.
Uiteindelijk is ze me dan gaan pijpen, waarna ik toch hard werd. Daarna deed ze een flinke kwak glijmiddel aan het condoom, wat het gevoel bij het neuken wel naar beneden haalde. We hebben dan in missio geneukt en daarna even in doggy. Ze wilde niet haar benen wijd doen ("I'm too small") dus ik moest ongelukkig gaan zitten. Eventjes later vroeg ik of ze ietsje wilde zakken met haar lichaam, want de houding was niet optimaal. "No, no, I can't do that." Uiteindelijk bewoog ze steeds zo naar voren dat ik eruit bleef glippen en m'n erectie verloor.
Ik ben toen maar gegaan. Wat een domper. Ze ziet er inderdaad supergeil uit (maar ze heeft duidelijk geen A, maar een B-cup, en het zijn géén 'mini tietjes'). Maar de service is echt bagger. Niks mag, niks kan, alles levert gezeur op. Ik kom er nooit meer.