- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3881416-ariela
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Laat ik beginnen met de pluspunten, dame heeft gigantische borsten zoals op de foto en heeft genoeg handdoeken voorhanden alhoewel ze in een hotel zit.
Ik heb haar geboekt voor een half uur en was met 20 minuten al weer vertrokken.
Ze begint het spel met masseren van de jongeheer met haar borsten en waarna ze langzamerhand en condoom erbij pakt. In de tussentijd mag je nergens aan zitten, zelf niet je hand o haar arm leggen ;-). Hiermee gaf ze al een signaal af dat er naarmate je verder in je tijd bent ook nergens mag aanraken.
Na klein tien minuten masseren en pijpen (mc) mocht ik de klus afmaken in missioanair en een bijna face to face kon je ruiken dat ze haar tandjes niet gepoetst had wat vreselijk stonk.
Alles bij elkaar inclusief douchen stond ik na 25 weer buiten.
Ik heb haar geboekt voor een half uur en was met 20 minuten al weer vertrokken.
Ze begint het spel met masseren van de jongeheer met haar borsten en waarna ze langzamerhand en condoom erbij pakt. In de tussentijd mag je nergens aan zitten, zelf niet je hand o haar arm leggen ;-). Hiermee gaf ze al een signaal af dat er naarmate je verder in je tijd bent ook nergens mag aanraken.
Na klein tien minuten masseren en pijpen (mc) mocht ik de klus afmaken in missioanair en een bijna face to face kon je ruiken dat ze haar tandjes niet gepoetst had wat vreselijk stonk.
Alles bij elkaar inclusief douchen stond ik na 25 weer buiten.